۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۸۱۶۳۲
مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی:

حوزه های علمیه در پیگیری مطالبات رهبری پیشرو باشند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی در میان طلاب و روحانیت، گفت: حوزه های علمیه و روحانیت باید در پیگیری مطالبات رهبری همراه با تفکر بسیجی پیشرو باشند.
حجت الاسلام علي انتظاري، مدير استاني حوزه علميه آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز،  پیش از ظهر امروز جلسه مشترک حجت الاسلام علی انتظاری مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام نجف پور مسؤول بسیج طلاب استان و حجت الاسلام کاملی فر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا برگزار شد.

 

در این جلسه حجت الاسلام انتظاری با اشاره به اهمیت تفکر بسیجی در میان طلاب و قشر روحانی، اظهار داشت: حوزه های علمیه و روحانیت باید در پیگیری مطالبات رهبری با تفکر بسیجی پیشرو باشند.

 

وی با اشاره به رابطه حوزه و روحانیت ادامه داد: انقلاب و نظام اسلامی از بطن حوزه های علمیه تحقق یافته است و این حوزه های علمیه بودند که انقلاب را با حمایت و حضور مردم در صحنه به پیروزی رساندند.

 

مدیر حوزه های علمیه استان با اشاره به اهمیت تقوا و بصیرت میان طلاب و روحانیت، تأکید کرد: آنچه مسلم است اهمیت بالای تقوای و بصیرت در میان روحانیت جامعه می باشد چرا که این روحانیت است که به عنوان خواص در جامعه نقش محوری دارند.

 

وی با تأکید بر تفکر بسیجی، ادامه داد: لازم است تفکر و اندیشه بسیجی در میان طلاب و حوزه های علمیه با همکاری بسیج طلاب استان افزایش یابد و روحیه ولایت مداری در میان این قشر تقویت شود تا در دام برخی مکاتب تشیع لندنی قرار نگیرند.


حجت الاسلام نجف پور نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از برگزاری جلسه هم اندیشی میان مدیریت حوزه های علمیه استان و بسیج طلاب استان، گفت: در ترویج فرهنگ و اندیشه‌ای بسیجی، بسیج طلاب آمادگی خود را اعلام می دارد./854/ت302/ح

ارسال نظرات