۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۲۸۰۷۵۱
نماینده ولی فقیه در قزوین:

فعالیت در عرصه فرهنگ رضایت الهی را به دنبال دارد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می تواند موجب ارتقاء سطح بینش و رفتار مردم شود و هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری شود در کاهش آسیب ها موثر است.
حجت الاسلام والمسلمين عابديني

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در دیدار از کتابخانه عمومی عارف قزوین در جمع کتابداران و مسؤولان کتابخانه هخای عمومی قزوین در کتابخانه عارف گفت: کسانی که در مسیر فرهنگ سازی گام برمی دارند اجر معنوی دارند و کارشان فاخر است.

وی افزود: ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی می تواند موجب ارتقاء سطح بینش و رفتار مردم شود و هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری شود در کاهش آسیب ها موثر است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در قرآن نیز به مطالعه و خواندن تاکید شده و اگر جامعه ای در مسیر فهم و درک عمومی جلو برود موفق است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی یادآورشد: در امور کتابخانه هر چقدر هزینه کنیم فوایدش نصیب گروههای مختلف مردم می شود و این سرمایه گذاری در سایر بخش ها خود را نشان خواهد داد و جامعه بهره مند می شود.

وی اضافه کرد: مطالعه موجب برکت در زندگی می شود و بسیار خوشحالیم که در آستانه دهه کرامت زمینه بازدید از کتابخانه های استان فراهم شد تا با این فضا بیشتر آشنا شویم.

امام جمعه قزوین گفت: باید کودکان را از سنین کودکی با مطالعه و کتاب خواندن آشنا کنیم تا در بزرگسالی مشکلی نداشته باشیم.

در این مراسم به مناسبت روز دختر از تعدادی از دختران عضو فعال کتابخانه های استان تجلیل شد./838/د101/ب

ارسال نظرات