۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۲۸۰۲۷۲
طی بازدیدی؛

آیت الله شبستری در جریان روند توسعه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز قرار گرفت

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذرباین شرقی ظهر امروز از مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز بازدید و از نزدیک در جریان روند توسعه این مدرسه علمیه قرار گرفت.
آيت الله شبستري بازديد آيت الله شبستري از مدرسه امير المؤمينين بازديد آيت الله شبستري از مدرسه امير المؤمينين بازديد آيت الله شبستري از مدرسه امير المؤمينين بازديد آيت الله شبستري از مدرسه امير المؤمينين بازديد آيت الله شبستري از مدرسه امير المؤمينين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، ظهر امروز از روند توسعه مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز بازدید کرد.

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی و حجت الاسلام صمد ناصر، مدیر مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز در این بازدید آیت الله شبستری را همراهی می کردند.

 

حجت الاسلام علی انتظاری، مدیر حوزه های علمیه استان با اشاره به استقبال پرشور جوانان در سال های اخیر نسبت به فراگیری دروس حوزوی، ابراز داشت: ظرفیت حوزه های علمیه استان کشش پذیرش این میزان از جوانان مشتاق تحصیل در مدارس علمیه را ندارد.

 

وی افزود: در این راستا اقدام به تأسیس حوزه های علمیه جدید در استان و توسعه برخی مدارس علمیه کرده ایم تا از استعداد های برتر جوانان استان بتوان در راستای تبلیغ فرهنگ دینی بهره برد.

 

حجت الاسلام حسینی نژاد، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز با تعداد بالغ بر 140 طلبه در سه پایه اول، دوم و سوم با عنایات ویژه آیت الله شبستری به کار خود ادامه می دهد.

 

وی با اشاره به عملیات اجرایی فاز دوم مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز، افزود: با اتمام عملیات مقاوم سازی و تقسیم بندی و جداسازی حجرات بر ظرفیت پذیرش طلاب این مدرسه به تعداد 100 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تبریز، ابراز امیدواری کرد: عملیات مقاوم سازی و بازسازی برخی بخش های مدرسه در شهریور ماه به اتمام برسد و بتوان آن را به مرحله اجرایی و بهره برداری برای سال تحصیلی جدید رساند.

 

شایان ذکر است، دوره تثبیتی مدرسه علمیه تبریز در این مدرسه در حال برگزاری است و طلاب با حضور در دوره های مختلف میثاق طلبگی و دوره های درسی، آموزشی خود را ارزیابی و همچنین مورد ارزیابی مسؤولان قرار می گیرد.

 

در این دوره اختبار و تثبیت، حدود 150 نفر از مشتاقان و داوطلبان شرکت در مدارس علمیه امام صادق(ع) حضور دارند.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه امیرالمؤمنین تبریز از مدارس اقماری مدرسه ولی‌عصر(عج) تبریز است./854/پ202/ح

ارسال نظرات