۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۷۹۱۷۶
جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان:

جامعه امروز بیشتر از هر زمانی به شهدا نیازمند است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باطنی با اشاره به حضور پر شور مردم از همه اقشار و طیف‌های سیاسی در مراسم تشییع شهدا، گفت: شهدا برای نجات مردم به ویژه نسل جوان به کوی و برزن آمده‌اند و امیدواریم مردم پیام آنها را درک کنند.
حجت الاسلام باطني جانشين مدير حوزه علميه اصفهان

حجت الاسلام علیرضا باطنی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، ضمن دعوت از عموم مردم اصفهان به ویژه طلاب و روحانیان برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای غواص و گمنام در نوزدهم و بیستم مردادماه گفت: بار دیگر شاهد هستیم که فضای کشور با رنگ و بوی شهدا و آسمانیان از جنس زمینی‌ها رنگ و بوی بهشتی گرفته است.

 

وی در ادامه حضور شهدا را موجب معطر شدن فضای کشور ذکر کرد و افزود: در سرتاسر کشور شاهد حضور مردم با شور و شعور فارغ از دسته بندی‌های اجتماعی، سیاسی و اعتقادی در تشییع شهدا بودیم و این موضوع بیانگر این است که گروه‌های سیاسی و اجتماعی به ویژه آنها که دغدغه انقلاب و اسلام را دارند برای شهدا احترامی خاص غائل هستند و وجه مشترک همه آنها خط امام و اسلام و انقلاب و مکتب شهدا است.

 

رزمنده آزاده عملیات کربلای 4 حضور شهدا در جامعه با شرایط کنونی را لازم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: بیش از هر روزی جامعه ما به شهدا نیازمند است، شهدا برای نجات مردم به ویژه نسل جوان به کوی و برزن‌ها می‌آیند و پیامی را برای مردم آورده‌اند و امیدواریم که همه مردم به خوبی این پیام را دریافت و درک کنند و از آن استفاده کامل ببرند.

 

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان خاطر نشان کرد: ممکن است برخی فکر کنند که گذر زمان، مشکلات موجود و تبلیغات دشمن مردم را از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب دور کرده است اما این روزها شاهد خیزش مردمی برای استقبال از شهدا در سرتاسر کشور هستیم، در تشییع شهدا شاهد حضور کسانی هستیم که شاید ظاهر آنها هیچ سنخیتی با مکتب شهدا ندارد ولی همین اشخاص با حضور خود گفتند شهدا شرمنده‌ایم و بسیاری از آنها متحول شدند.

 

حجت الاسلام باطنی وحدت، یکپارچگی، تسلیم ناپذیری در برابر استکبار را از مهم ترین درس‌های مکتب امام حسین (ع) و شهدا دانست و تصریح کرد: در افق پیش روی کشور باید در مسیری حرکت کنیم که با مجاهدت و کوشش به نتیجه می‌رسد، رمز موفقیت ملت ما برخورداری از دو مکتب امام حسین و عاشورا (ع) و مکتب انتظار است و لازم است با حفظ و ترویج مبانی این دو مکتب به پیروزی نهایی برسیم.

 

وی تشییع شهدا در اصفهان را پر شور و باشکوه پیش بینی کرد و گفت: روز دوشنبه در اصفهان شاهد حضور همه آحاد مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان در مراسم تشییع شهدای گمنام و غواص خواهیم بود، این حضور مردم چشم جهانیان را خیره خواهد کرد./1304/ت302/ب4

ارسال نظرات