۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
کد خبر: ۲۷۸۶۸۲
آیت‌الله نمازی تأکید کرد؛

شهدای مفقودالاثر ذخائر الهی هستند/ انتخابات جبهه‌ای سیاسی علیه استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان شهدای مفقودالاثر را ذخائر الهی دانست و گفت: پیام شهدا به ملت ایران این است که انتخابات به عنوان یک جبهه سیاسی بر علیه استکبار جهانی است.
آيت الله عبدالنبي نمازي آيت الله عبدالنبي نمازي استقبال از شهداي گنام غواص در كاشان استقبال از شهداي گنام غواص در كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه درکاشان چهارشنبه شب در مراسم ‹‹وداع کویر با مروارید های خاکی›› در میدان جهاد کاشان، شهدای مفقود الاثر را ذخائر الهی دانست و افزود: خداوند شهدای مفقود الاثر را ذخیره کرده است تا هنگام بروز اختلافات و مشکلات اجتماعی، فرشتگان به اذن خدا حجاب را کنار زده تا نگاه گروه تحقیق و تفحص آنها را کشف کنند.

 

وی شهدا را ذخیره و سرمایه انقلاب اسلامی دانست و یاد آور شد: شهدا خطاب به ما می گویند هنگام بروز اختلاف در جامعه، جوانان بیایید استخوان های ما را از جنوب کشور حرکت داده و به شهرها ببرید و پیام  وحدت، انقلاب، مقاومت و اتحاد را مجددا به مردم ابلاغ کنید.    

    

به گفته وی، هیچ کار و حرکتی در نظام آفرینش بدون اذن خداوند تحقق پیدا نمی کند و کشف اجساد شهدای مفقود الجسد نیز دارای حکمت و مصلحتی است که براساس حکمت الهی صروت گرفته و اینگونه نیست که کشف شهدای مفقود الجسد تصادفی و براساس حادثه باشد.  

 

نماینده ولی فقیه در کاشان کشف شهدای مفقود الجسد و ورود آنها به شهرها را دارای دوم پیام مهم دانست و با اشاره به دو دیدگاه و تفکر در موضوع توافق هسته ای در شرایط حساس کنونی گفت: در شرایطی که بر سر توافق هسته ای اختلاف نظرهایی وجود دارد نخستین پیام شهدا به مردم حفظ وحدت و اتحاد ملی بین گروه‌ها و جناح ها است.

 

آیت الله نمازی یاد آور شد: رهبر معظم انقلاب نیز فرمود، مراقب باشید و وحدت ملی را حفظ کنید تا اختلاف دیدگاه های گروه و جناح ها در بحث مسأله هسته ای سبب جدایی و تفرقه نشود.

 

انتخابات جبهه سیاسی بر علیه استکبار جهانی است   

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، پیام دوم شهدا به ملت ایران این است که انتخابات به عنوان یک جبهه سیاسی بر علیه استکبار جهانی است.

 

آیت الله نمازی گفت: شهدای مظلوم غواص می گویند ما رسالت خود را به خوبی انجام دادیم و امروز شما آستانه انتخابات وحدت خود را حفظ کنید و نگذارید انتخابات سبب اختلاف و تفرقه در جامعه اسلامی ایران شود چرا که این پست و مقام ها دوامی ندارد و زود گذار است.  

 

وی افزود: رسالت امروز ما پاسداری از خون شهدا، انقلاب اسلامی است، از این رو ما وارثان شهدا بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای،  وحدت و برادری خود را حفظ و انتخاباتی با شکوه برگزار خواهیم کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: همه آنهایی که به هر نوعی در انتخابات پیش رو اعم از نامزدهای انتخابات و هواداران، فعالان در ستادهای تبلیغاتی انتخابات نقشی دارند باید پیام های شهدا را در ذهن و حافظه و عملکرد خود ثبت و ضبط کنند.

 

آیت الله نمازی ورود شهدای گمنام غواص را به کاشان خوش آمد گفت و افزود: ملت ایران پیام شهدا را مبنی بر اتحاد و وحدت ملی دریافت کرده و با شهدا عهد و میثاق می بندند و تا پایان عمر در خط امام، رهبر معظم انقلاب و شهدا ایستاده اند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان یاد آور شد: امروز گام های استوار مردم کاشان هنگام استقبال از شهدای گمنام غواص به دشمن ثابت کرد برای پاسداری از آرمانهای امام و شهدا در همه صحنه ها استوار ایستاده است و از پیش آمدها و حوادث و سختی ها احساس خستگی و عجز و ناتوانی نخواهد کرد.

 

شایان ذکر است، عصر روز چهارشنبه کاروان 38 نفر شهدای گمنام غواص که در بین آنها شهید خراطی از شهرستان آران و بیدگل و شهید ابوالفضل لسان از شهرستان کاشان بودند بعد از سال ها انتظار و چشم انتظاری پدر و مادر شهید لسان، زمانی با استقبال باشکوه همشهریانش وارد زادگاهش کاشان شد که پدر و مادر بزرگوارش سال ها قبل دار فانی وداع گفته بودند، اما می دانیم در عالم برزخ این شهید و پدرو مادرش در کنار هم قرار دارند.

 

گفتنی است، مراسم وداع با ‹‹شهدای گمنام غواص›› در شهرستان کاشان همراه با نماز مغرب و عشاء به امامت آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان و دعای کمیل و زیارت عاشورا در میدان جهاد شهرستان کاشان برگزار شد./1307/پ201/ب4

ارسال نظرات