۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۷۷۹۰۸
رییس اداره تبلیغات اسلامی شادگان خبر داد؛

برگزاری ۳۰۰ جلسه گفتمان دینی ویژه جوانان در شادگان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان از برگزاری ۳۰۰ جلسه گفتمان دینی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه ها و هیأت مذهبی این شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه جوانان ایرانی علاقه مند به دین هستند و باید با شناسایی نیازهای آنان به بیان فرهنگ اسلامی و مباحث اخلاقی در بین نیرو ها پرداخت.
حجت‌الاسلام عبدالله رضايي نسب ، رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان شادگان

حجت‌الاسلام عبدالله رضایی نسب، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که گفتمان دینی از بهترین راه ها برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی اقشار گوناگون جامعه به ویژه قشر جوانان است، ابراز داشت: خوشبختانه جوانان ایرانی علاقه مند به دین هستند و باید با شناسایی نیازهای آنان به بیان فرهنگ اسلامی و مباحث اخلاقی در بین نیرو ها پرداخت.

 

وی بیشترین نیاز جوانان را طرح مباحث اخلاقی دانست و افزود: در این راستا اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان 300 جلسه گفتمان دینی ویژه ماه مبارک رمضان در مساجد و حسینیه ها و هیئات مذهبی این شهرستان برگزار کرد.

 

حجت الاسلام رضایی نسب هدف اصلی در اجرای این طرح‌ها را اشاعه فرهنگ دینی و اسلامی برشمرد و تأکید کرد: تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات و اشاعه سبک زندگی اسلامی از اهداف برگزاری گفتمان‌های فرهنگی مذهبی است.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شادگان به برخی از عناوین گفتمان دینی اشاره کرد و گفت: در این گفتمان موضوعات مهم و کلیدی مباحث اعتقادی، تاریخ و سیره اهل البیت(ع)، پاسخ‌گویی به شبهات، بیداری اسلامی، بصیرت افزایی، ولایت فقیه و جایگاه رهبری مطرح شد.

 

وی ادامه داد: مباحث خانواده، مباحث اجتماعی، آسیب شناسی فرهنگی اجتماعی، فرهنگ عفاف و حجاب، مهارت‌های زندگی، اسلام شناسی، جنگ نرم و راه‌های مقابله با آن مورد توجه قرار اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان قرار گرفت./9453/ت303/ح

ارسال نظرات