۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۷۷۴۶۰
با حضور گسترده مردم؛

پیکر شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام موسوی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام سیدمحمد موسوی ناجی از مدافعان حرم در عراق با حضور گسترده و پر شور مردم برگزار شد.
حجت الاسلام سيد محمد موسوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام سیدمحمد موسوی ناجی از مدافعان حرم در عراق، امروز با حضور گسترده و پر شور مردم قم برگزار شد.



در این مراسم که از مسجد امام حسن عسکری(ع) تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، حجت‌الاسلام سید حسن اکبری مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم و مردم شهید پرور این استان حضور داشتند.



حاضران در این مراسم با سر دادن شعارهایی همچون«الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» بر ضرورت پاسداشت مقام شهدا و فرهنگ شهادت تأکید کردند.



پیکر این شهید پس از تشییع از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر منتقل و نماز بر پیکر این شهید به امامت آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اقامه شد.



شهید حجت الاسلام سید محمد موسوی ناجی، دوشنبه هفته گذشته پس از آن‌که خودروی حامل وی و جمعی از مدافعان حرم در مسیر فلوجه به بیجی مورد تیراندازی گروه های تکفیری قرار گرفت، بر اثر برخورد با مین به شهادت رسید.


گفتنی است پس از اقامه نماز، پیکر این شهید از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) تشییع شد و دفن گردید./978/پ202/ی

ارسال نظرات