۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۷۳۴۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

مسؤولیت پذیری جوانان در قالب برنامه های فرهنگی تقویت شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر تقویت برنامه های فرهنگی برای نسل جوان گفت: باید در قالب این برنامه های فرهنگی مسؤوایت پذیری و روحیه خودباوری جوانان تقویت شود.
ديدار اساتيد، طلاب و روحانيان لرستان با نماينده ولي فقيه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در آیین افتتاح دومین دوره اردو های دانش آموزی رهپویان ولایت که در اردوگاه باقرالعلوم خرم آباد برگزار شد، گفت: فعالیت های فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) ستودنی است.

 

وی با یادآوری به این که کمیته امداد کارهای مهم و متعدد انجام می دهد، اظهار داشت: مهم ترین بخش این فعالیت ها، فعالیت های فرهنگی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فعالیت ها و اقدامات فرهنگی صورت گرفته از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) ارزشمند و تأثیرگذار است، افزود: این فعالیت ها باید تقویت شود.

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی کمیته امداد عنوان داشت: آموزش های احکام، مسائل دینی، ورزشی، تفریحی و سبک زندگی از جمله فعالیت های فرهنگی بسیار ارزشمند این نهاد است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: تأثیر فعالیت های فرهنگی کمیته امداد در خانواده ها ملموس است.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اردوهای فرهنگی رهپویان ولایت اظهار داشت: دانش آموزان قدر این فضای معنوی و امکانات را بدانند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی حضور شاداب و با نشاط دانش آموزان را امری مهم در جهت بهره‌مندی صحیح از این دوره های آموزشی فرهنگی دانست.

 

وی تأکید کرد: دانش آموزان با حضور در این دوره های آموزشی، آموزش های مناسب را به درون خانواده های خویش انتقال دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که جوانان سرمایه های کشور هستند، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در عرصه های گوناگون برای جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

 

وی با اشاره به توجه رهبر معظم انقلاب به قشر جوان بیان داشت: باید در قالب برنامه های فرهنگی احساس مسؤولیت پذیری، اعتماد به نفس، خودباوری و استقلال بین جوانان تقویت شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تصریح کرد: با تقویت برنامه های فرهنگی باید زمینه حضور جوانان را در این دوره های آموزشی فراهم کرد.

 

امام جمعه خرم آباد با قدردانی از زحمات کمیته امداد استان در جهت برگزاری دوره های آموزشی جوانان ادامه داد: برگزاری این اردو ها و آموزش های دینی موجب رضای حق تعالی می شود./9459/پ202/ح

ارسال نظرات