۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۷۵۷۸۲

چند خبر کوتاه از غرب کشور

خبرگزاری رسا ـ برگزاری همایش اندیشه های آسمانی در ایلام، برپایی اردوهای فرهنگی و مذهبی برای مددجویان سراسر کشور در کرمانشاه و دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان شهرستان هرسین برخی از اخبار کوتاه غرب کشور است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام،  35 نفر از فعالان و نخبگان کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام به همایش «اندیشه های آسمانی» اعزام می شوند.


گفتنی است اندیشه های آسمانی در راستای شناسایی جوانان و نوجوانان نخبه، ترویج مبانی فرهنگی و دینی با حضور 35 نفر از فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد در مشهد مقدس برگزار می شود.


 لازم به ذکر است این دوره برای هشتمین بار و با برپایی کلاس های آموزشی علاوه بر ارائه گزارش از عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد، از فعالیت های همدیگر نیز مطلع خواهند شد، روحانیان و اساتید مجرب نیز در این دوره حضور خواهند داشت.


همایش « اندیشه های آسمانی» اوایل شهریور ماه سالجاری برگزار می شود.

 

برگزاری اردوهای فرهنگی و مذهبی برای مددجویان سراسر کشور در استان کرمانشاه
اردوهای فرهنگی، مذهبی و هنری مددجویان سراسر کشور با هدف برگزاری برنامه های آموزشی سبک زندگی سالم، ریشه کن ساختن فقر اقتصادی و ... در حال برگزاری است.


شایان ذکر است، مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از 10 استان در این مراسم حضور پیدا کرده و از برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و هنری بهره مند می شوند.


امید است برگزاری دوره های آموزشی برای مددجویان سبب کاهش آسیب های اجتماعی، فقر اقتصادی و به وجود آمدن زمینه ای مناسب برای سبک زندگی سالم شود.


گفتنی است دوازدهمین دوره اردوهای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی در مجتمع فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی (ع) شهرستان صحنه میزبان بانوان تحت پوشش می باشد.


دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان شهرستان هرسین

حجت الاسلام روح الله باقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از دیدار با خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان این شهرستان خبر داد و عنوان داشت: در راستای حفظ ارزش های انقلاب و دفاع مقدس و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب از مجاهدت ها و رشادت های قهرمانان دفاع مقدس از خانواده های این عزیزان دیدار و تجلیل شد.


حجت الاسلام روح الله باقری تصریح کرد: امروز صلابت و اقتدار ایران را مدیون شهدا هستیم چرا که شاهد هستیم، استکبار در برابر ایران احساس خطر می کند و به زانو درآمده است.


وی در پایان حفظ ارزش های شهدا را با اهمیت خواند و خاطر نشان کرد: نشاساندن سیره شهدا به جوانان و نوجوانان از اهمیت والایی برخوردار است و زمینه ساز تربیت فرهنگی و دینی در آن ها خواهد شد./857/پ203/ح

ارسال نظرات