۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۷۵۶۷۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بصیرت، تقوا و ولایتمداری رمز موفیقت کشور در عرصه های مختلف است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله مجتهد شبستری گفت: بصیرت، تقوا و ولایتمداری رمز موفیقت کشور در عرصه های مختلف است و باید مورد توجه عام و خاص قرار گرفته و خداوند را به خاطر این نعمت سپاس گفت.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ظهر امروز در دیدار مسؤولان و جمعی از مردم شهرستان آذرشهر، با بیان اینکه مردم آذرشهر معروف به دیانت هستند، گفت: دیانت و ولایتمداری مردم این شهر همواره زبان‌زد عام و خاص بوده و باید این روحیه را حفظ و تقویت کنند.


وی افزود: بصیرت، تقوا و ولایتمداری رمز موفیقت کشور در عرصه های مختلف است و باید مورد توجه عام و خاص قرار گرفته و خداوند را به خاطر این نعمت سپاس گفت.


عضو خبرگان رهبری اظهار داشت: به خاطر هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری، کشور از تمامی فتن دور مانده است و امنیت و استقلال پایدار کشور مرهون ولایت فقیه است.

 

وی تصریح کرد: لبه تیز حملات رسانه‌ای تبلیغی رسانه‌های غرب به سمت ولایت فقیه است، از این رو باید نسل جوان جامعه را بیش از پیش با برکات ارزشمند اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه آشنا کنیم.


نماینده ولی فقیه در استان افزود: مصلای تازه احداث شده این شهر موجب برکات معنوی برای این شهر شده است و ان شاء الله این مسأله موجب همدلی و همزبانی بیشتر در مردم این شهر شود.


وی در خاتمه گفت: مطالب حجت الاسلام نورپور درباره محل نامناسب حوزه این شهر کاملا به جا بوده و پیگیر این مسأله خواهیم بود.


حجت‌الاسلام نورپور، امام جمعه آذرشهر نیز در این دیدار با انتقاد از مکان نامناسب حوزه علمیه این شهر خواستاری پیگیری این امر شد.


وی افزود: حوزه علمیه آذرشهر ظرفیت جوابدهی به نیاز های این شهر را ندارد و باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد./853/پ202/ح

ارسال نظرات