۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۲۷۵۶۶۰
به دنبال مطالبه رهبر معظم انقلاب؛

اساتید کاشانی به تبیین اصول اساسی مکتب امام خمینی می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان از برگزاری دوره «تبیین اصول اساسی مکتب حضرت امام خمینی(ره)» ویژه اساتید بسیجی این شهرستان خبر داد.
امام خميني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، غلامرضا حسنی مقدم مسؤول بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جمع زائران مرقد امام راحل در سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار داشت: معظم‌له در بیاناتی با اشاره به تلاش عده‌ای برای انحراف اصول اساسی امام راحل و بیان هفت شاخص اصلی اندیشه ایشان، خواستار تبیین اصول فکری معمار کبیر انقلاب اسلامی از سوی دلسوزان به ویژه نخبگان جامعه شدند.

 

وی یادآور شد: بسیج اساتید منطقه کاشان نیز به عنوان یکی از مخاطبان این مطالبه‌گری مقام معظم رهبری وظیفه خود دانست تا با برگزاری جلسات هم‌اندیشی بستری را برای تحقق این خواسته معظم‌له فراهم کند.

 

مسؤول بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کاشان با اشاره به برگزاری دوره تبیین اصول اساسی مکتب امام راحل از سوی بسیج اساتید این منطقه تصریح کرد: بسیج اساتید منطقه کاشان این دوره بصیرتی، فرهنگی را در قالب سرفصل‌ها و مباحث مجزا برای اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی این منطقه برگزار می‌کند.

 

حسنی مقدم با اشاره به این که بر اساس برنامه‌ریزی‌های مقدماتی در این دوره 64 ساعت مباحث آموزشی، فرهنگی و سیاسی مرتبط با اندیشه امام خمینی(ره)مطرح می‌شود، گفت: پیش‌بینی شده است تا از آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه در کاشان در این دوره بهره مند شویم.

 

وی با بیان این که شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی از میان اساتید دانشگاه‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود دعوت می‌شوند، یادآور شد: براساس رایزنی‌های انجام شده سایر اساتید بسیجی استان اصفهان که تمایل به شرکت در این دوره دارند می‌توانند با هماهنگی لازم در آن شرکت کنند./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات