۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۷۳۶۹۴
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

پیوند با ولایت و رهبری با حضور حماسی مردم در روز قدس جلوه گر شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: تداوم وحدت به عنوان رمز تحقق آرمان‌های انقلاب، پیوند با ولایت فقیه و رهبری و مقاومت در برابر ظلم با حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز قدس جلوه گر شد.
نماينده ولي فقيه در استان سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت‏الاسلام والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان در خطبه‏‏های این هفته نماز جمعه این شهر با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس همچون سال‏های گذشته لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران و نائب برحقش امام خامنه‏ای است، اظهار داشت: شرکت ما در راهپیمایی این روز اعلام حمایت از مظلومان و ستمدیدگان است و به دنیا می‏گوییم ما دشمن ظالمان و جائران زمان هستیم.

 

وی مهم ترین پیام راهپیمایی روز قدس را ایستادگی و مقاومت عنوان کرد و افزود: تا دستیابی به آرمان‏های انقلاب اسلامی به‌ویژه در مسأله فلسطین هرگز عقب‏نشینی نخواهیم کرد و خواب آرام استکبار جهانی و ایادی آن را آشفته و ناآرام خواهیم کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حضور پرشور و شعور مردم در راهپیمایی روز قدس را تداوم وحدت به عنوان رمز تحقق آرمانهای انقلاب، پیوند با ولایت فقیه و رهبری و مقاومت در برابر ظلم عنوان کرد و گفت: مردم با این حضور نشان دادند، با وجود سلایق مختلف، همه در برابر دشمن هم‌صدا هستند.

 

ایران اسلامی هرگز با زورگویی و قلدرمآبی زیر بار ذلت و خفت نخواهد رفت

حجت‏الاسلام والمسلمین شاهچراغی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه مذاکرات هسته‏ای در صورتی منتج به نتیجه خواهد شد که قدرت‏های غربی دست از زورگویی بکشند و قلدری را کنار بگذارند، تصریح کرد: ایران اسلامی هرگز با زورگویی و قلدرمآبی زیر بار ذلت و خفت نخواهد رفت و عزتمندانه و سربلند بر سر آرمان‏های خود ایستاده است.

 

وی با اشاره به ادعاهای غلط آمریکا در مسأله مذاکرات هسته‏ای گفت: آنها بر این باور و گمان باطل هستند که آنچه ایران را به پای میز مذاکره کشانده است، تحریم و فشار است و دیگر اینکه اگر مذاکرات هسته‏ای به نتیجه نرسد و توافق حاصل نشود، مقصر ایران است؛ در حالی که اینگونه نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب آنها خواهان مذاکره با ایران اسلامی بودند.

 

امام جمعه سمنان با اشاره به نامگذاری 21 تیرماه به نام روز جهانی حجاب و عفاف، با بیان اینکه اسلام حجاب را برای بانوان واجب کرده است تا به آنها شخصت و عزت ببخشد، گفت: بانوان بدانند عزت آنها در حفظ حجاب و عفاف است./977/پ202/ب4

ارسال نظرات