۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۲۷۳۶۴۳
با حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت؛

فریاد مرگ بر اسرائیل مردم دامغان هم‌نوا با ظلم ستیزان ایران و جهان

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایت‌مدار دامغان امروز هم نوا با مردم مظلوم فلسطین با حضوری زایدالوصف در راهپیمایی روز قدس یک صدا فریاد مرگ بر اسرائیل سرداده و بر پایبندی خود به آرمان آزادی قدس شریف تأکید کردند.
راهپيمايي روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، مردم روزه‌دار و ولایتمدار این شهرستان امروز همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان راهپیمایی خود را با حضور زن و مرد و پیر و جوان و شرکت پرمعنی کودکان از ساعت 11 و 30 دقیقه از محل میدان شهدای دامغان آغاز نموده و تا مصلی نماز جمعه این شهرستان راهپیمایی کردند.

 

مردم دامغان در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی همچون الله اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست داعشی و تکفیری عامل اسرائیلند و ما ذوالفقار حیدریم فدائیان رهبریم، انزجار خود از ادامه حیات جنایت‌کارانه رژیم جعلی و غاصب اسرائیل و جنایات آنها و حامیانشان در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و دیگر کشورهای اسلامی را به جهانیان اعلام کردند.

 

مردم دامغان در مسیر تظاهرات خود تا مصلی امام خمینی(ره) پلاکاردهایی را با مضمون محکومیت بیش از 60 سال اشغال سرزمین فلسطین و ظلم و تعدی به تمام حقوق حقه ملت‌های مسلمان فلسطین، لبنان، سوریه، بحرین، عراق و یمن حمایت‌های دولت‌های استکباری از جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل و تصاویری از شهدای حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم و کودکان بی‌دفاع نوار غزه را حمل می کردند.

 

در این راهپیمایی که با حضور چشم گیر جوانان و نوجوانان این شهرستان برگزار شد، امام جمعه، علما و روحانیان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، رؤسای ادارات و فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی همراه با دیگر اقشار مردم دامغان شرکت کردند.

 

مردم دامغان در پایان راهپیمایی روز قدس با حضور در مصلی نماز جمعه این شهر در قطعنامه‌ای حمایت خود را از آرمان آزادی خواهی ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند و پس از قرائت هر بند با ندای الله اکبر و خامنه‌ای رهبر هم پیمانی و اتحاد خود را با امت واحده اسلامی تا نابودی کامل رژیم اشغال گر قدس و حذف تفکرات و گروه‌های فتنه گر تکفیری اظهار داشته و همچنین به سخنان نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران این مراسم گوش فرادادند.

 

تأکید بر حمایت از ملت فلسطین تا نابودی کامل اسرائیل غاصب به‌عنوان اولویت نخست جهان اسلام، لزوم وحدت و حمایت یکپارچه و عملی کشورهای اسلامی از بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین‌شان و مشخص شدن آینده این کشور با رای مردم فلسطین، محکومیت فتنه داعش و جنایات آل سعود در یمن به عنوان جنگ‌های نیابتی با هدف حفظ موجودیت اسرائیل و تأکید بر خاموشی ناپذیر بودن شعله‌های بیداری اسلامی و محکوم نمودن کشتار مسلمانان در عراق، سوریه، بحرین، یمن، پاکستان و افغانستان، میانمار، لیبی و دیگر نقاط جهان از بخش‌های مهم این قطعنامه بود.

 

گفتنی است، راهپیمایی روز قدس همزمان در شهرهای دیباج، امیریه و کلاته رودبار و چندین روستا از توابع شهرستان دامغان با حضور گسترده مردم این مناطق برگزار شد./977/پ202/ح

ارسال نظرات