۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۷۳۲۳۳
مسؤول شورای هماهنگی بابل:

آل سعود همپیمان و مجری طرح های صهیونیست ها در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با بیان این که آل سعود همپیمان و مجری طرح های صهیونیست ها در منطقه است، گفت: همپیمانی جریان وهابی و تکفیری آل سعود در منطقه با رژیم جعلی صهیونیستی امروز بر همگان روشن شده که نمونه آن کشتار وحشیانه مسلمانان روزه دار یمن است.
مسؤول شوراي هماهنگي بابل

حجت الاسلام محمد جانی روشن، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: روز قدس نماد همبستگی و پیوستگی جهان اسلام حول مبانی مشترک  یعنی وحدت و فریاد رهایی قبلگاه نخست جهان اسلام است.

 

وی افزود  امام راحل با نامگذاری روز قدس در جمعه  آخر ماه مبارک رمضان، نگاه جهانی را به موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس معطوف کرد و در حقیقت این مسأله موجب زنده شدن جهان اسلام شد.

 

عضو شورای فرهنگ عمومی بابل به فراگیر شدن روز قدس در سطح جهانی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از اهداف بزرگ امام خمینی(ره) در نامگذاری روز قدس به نمایش گذاشتن عظمت و اقتدارمسلمانان جهان به ویژه در برابر دشمنان اسلام بود.

 

وی به نزدیک شدن سالروز شهادت امیرالمؤمنین و روز قدس به اندیشه های امام  علی در حمایت از مظلومان پرداخت و اظهار داشت: یاور مظلوم و دشمن ظالم بودن بر اساس «کونوا للظالم خصما و للمظلوم عونا» باید جزو برنامه های اصلی زندگی مسلمانان قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام روشن روز قدس آرمانی پویا است که ایستایی در آن راه ندارد و به همین دلیل این آرمان موجب تحول می شود و به همین دلیل آزادی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

 

وی افزود: جمعه روز  قدس در صورت فریاد اتحاد برای تعجیل در فرج امام زمان(عج) و ایستادگی در برابر مظهر ظلم و جنایت در زمانه ما یعنی رژیم صهیونیستی ما از مشکلات امروز رهایی می بخشد.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل، ریشه نامگذاری روز قدس را برگرفته از مفاهیم قرآنی دانست و تصریح کرد: سخنان امام راحل در مورد روز قدس، ریشه در یک تفکر آینده نگر و برگرفته از یک اندیشه الهی و وحیانی است.

 

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) اساس بیداری اسلامی را با نامگذاری روز قدس بنا نهاد و دنیای اسلام را بیدار ساخت که قدس مظهر اسلام است و بر مسلمان ها است تا از آن پیروی کنند.

 

حجت الاسلام روشن با بیان این که آل سعود همپیمان و مجری طرح های صهیونیست ها در منطقه است، گفت: همپیمانی جریان وهابی و تکفیری آل سعود در منطقه با رژیم جعلی صهیونیستی امروز بر همگان روشن شده که نمونه آن کشتار وحشیانه مسلمانان روزه دار یمن است.

 

وی اظهار داشت: امسال مردم مسلمانان امروز فریاد خود را علیه جریان خیانت کار در جهان اسلام و نوکرهای استکبار صهیونیستی فریاد می زنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل به راهپیمایی مردم بابل در روز قدس اشاره کرد و گفت: راهپیمایی روز قدس در بابل و شش شهر دیگر شهرستان از ساعت 11 صبح آغاز می شود و تا مصلاهای جمعه با اقامه نماز با صلابت و دشمن شکن جمعه امتداد پیدا می کند.

 

وی افزود: امسال برای نخستین بار در مسیر راهپیمایی مردم شهر بابل از میدان ولایت، خیابان مدرس، میدان اوقاف، خیابان شریعتی تا مصلای جمعه از سیستم متمرکز صوتی استفاده می شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات