۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۴
کد خبر: ۲۷۳۲۲۰
امام جمعه هشترود:

راهپیمایی روز قدس، پافشاری بر خطوط قرمز مذاکرات است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام رحیمی با بیان این‌که راهپیمایی روز قدس، پافشاری بر خطوط قرمز مذاکرات است، گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی ثبات قدم در حفظ آرمان های امام راحل و انقلاب را اعلام خواهند کرد و در مقابل مستکبران عالم، اقتدار خود را به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام رحيمي، امام جمعه هشترود
حجت الاسلام رحیمی، امام جمعه هشترود در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: روز قدس از منظر امام و انقلاب، روز دفاع از مظلوم و روز فریاد رسای مظلومیت مردم فلسطین است.
 
وی ادامه داد: شرایط کنونی منطقه و بحران در کشور های یمن، سوریه و عراق جایگاه و راهپیمایی روز قدس را اثرگذارتر کرده است.
 
امام جمعه هشترود در ادامه افزود: در روز قدس مردم ایران اسلامی نه تنها فریاد مظلومیت مردم فلسطین را فریاد خواهند زد، صدای مظلومیت مردم یمن، عراق و سوریه را که گرفتار یک جنگ فرسایشی با حمایت آل سعود هستند را سر خواهند داد.
 
وی با اشاره به فجایع انسانی در یمن، تصریح کرد: مردم مظلوم یمن گرفتار جنایات رژیم آل سعود هستند، با این وجود هیچ یک از مراکز حقوق بشری عالم هیچ اقدامی در راستای حمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت رژیم منحوس آل سعود انجام نداده اند.
 
حجت الاسلام رحیمی بابیان این‌که گویا از منظر جوامع حقوق بشری مردم این کشور ها انسان نیستند، افزود: حمایت مردم ایران اسلامی از مظلوم ریشه در عقاید آن ها دارد، حامی و حافظ حقوق بشر در حقیقت اسلام است.
 
وی با بیان این‌که مذاکرات هسته ای در آستانه تصمیم بزرگ سیاسی قرار دارد، خاطرنشان کرد: مذاکره کننده گان هسته ای در حقیقت سربازان دیپلماسی کشور هستند و در آستانه تصمیم سختی قرار دارند، بنابراین راهپیمایی روز قدس حمایت از مذاکره کنندگان و پافشاری بر خطوط قرمز مذاکرات است.
 
امام جمعه هشترود گفت: حضور مردم در این روز پرشور خواهد بود، مردم با حضور خود ثبات قدم در آرمان های امام راحل و انقلاب را اعلام خواهند کرد و در مقابل مستکبران عالم اقتدار خود به نمایش خواهند گذاشت./854/ت302/ح
ارسال نظرات