۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۲۷۲۹۲۴
امام جمعه صوفیان:

رژیم صهیونیستی حافظ منافع استکبار جهانی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مردانپور رژیم صهیونیستی را حافظ منافع آمریکا در منطقه دانست و گفت: این رژیم در منطقه عامل ایجاد شرایط سخت منطقه ای است تا اهداف استعماری آمریکا در منطقه حفظ شود.
 رژيم صهيونيستي

حجت الاسلام مردانپور، امام جمعه صوفیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: آخرین جمعه رمضان هر سال از طرف امام راحل روز قدس نام گرفت، روز قدس روز اتحاد و همدلی مسلمانان جهت مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی است.

 

وی رژیم صهیونیستی را غده سرطانی در میان امت اسلامی عنوان کرد و افزود: بنای رژیم صهیونیستی با قتل، کشتار و غصب سرزمین های مردم فلسطین آغاز شده است، رژیم صهیونیستی هدف از میان بردن کشور فلسطین و قبله نخستین مسلمانان را در سر می پروراند.

 

امام جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، گفت: رژیم صهیونیستی سگ نگهبان آمریکا در منطقه است، برای از میان بردن این رژیم کودکش نیازمند اتحاد میان مسلمانان هستیم.

 

وی با اشاره به رهنمود های امام راحل، تصریح کرد: اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر این رژیم غاصب بریزد، این رژیم را آب خواهد برد، رژیم صهیونیستی در مقابل انسجام امت اسلامی ناچیز و ضعیف است.

 

حجت الاسلام مردانپور خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در حقیقت حافظ منافع آمریکا در منطقه است، آمریکا از میان رفتن رژیم صهیونیستی واهمه دارد، این رژیم در منطقه عامل ایجاد شرایط سخت منطقه ای است تا اهداف استعماری آمریکا در منطقه حفظ شود.

 

وی تصریح کرد: اهداف شوم کشورهای استعماری و رژیم کودک‌کش در منطقه بدون حمایت برخی کشور های منطقه ممکن نبوده است، برخی شیوخ خود فروخته عرب در منطقه هم دست با رژیم صهیونیستی است، در حقیقت وضعیت کنونی بدونه حمایت آن های ممکن نبود.

 

امام جمعه صوفیان ابراز داشت: ان شاالله مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از سیاست های استعماری کشور های غربی اعلام می دارند و  از ملت مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

 

وی تأکید کرد: امید است یکی از برکات ماه رمضان که روز قدس نیز در این ماه قرار دارد، از میان رفتن رژیم صهیونیستی و آزادی مردم مظلوم فلسطین باشد./854/ت302/ح

ارسال نظرات