۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۲۷۰۷۴۹
امام جمعه اهر:

نباید موضعی انفعالی در قبال تهاجم ضداسلامی غرب داشت

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: هدف اصلی غرب اضمحلال غیرت و اصول دینی در کشور و بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است و نباید موضعی انفعالی در قبال تهاجم ضداسلامی غرب داشت.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به بیانات مهم اخیر رهبر انقلاب اسلامی اظهار داشت: رهبر انقلاب در این سخنان جامع بار دیگر بر اصل اقتصاد مقاومتی تکیه داشتند، مسأله‌ای که گاه مورد فراموشی مسؤولان قرار می گیرد.

 


وی خاطرنشان کرد: رهبری در مقابل کسانی که عقیده دارند اقتصاد مقاومتی قابل تحقق نیست، فرمودند که با ظرفیت های موجودی که در کشور موجود است، این امر ممکن است، معظم‌له در حقیقت اقتصاد مقاومتی را به عنوان تقوای جامعه مطرح و توصیه کردند که اقتصاد مقاومتی گره‌گشای مسائل کشور است.

 


امام جمعه اهر ادامه داد: این‌که بعضی ها دین و دیانت را مانع پیشرفت کشور می دانند یکی دیگر از محورهای سخنان چالشی رهبر انقلاب بود، باید گفت؛ این مسائل و ادعاهای واهی از قبل انقلاب نیز از سوی کمونیست ها که دین را افیون جامعه می دانستند، مطرح می شد، امروز هم غرب به دنبال القای چنین تفکرات الحادی و التقاطی است.

 


حجت الاسلام حاجی زاده با بیان این‌که هدف اصلی غرب اضمحلال غیرت و اصول دینی در کشور و بی‌هویت کردن نسل جوان جامعه است، گفت: یکی از مهم‌ترین راهبردهای جنگ نرم غرب علیه نظام اسلامی ایران، تخریب باورها و اعتقادات اصیل دینی ملت ایران است، نباید موضعی انفعالی در قبال تهاجم ضداسلامی غرب داشت.

 


امام جمعه اهر به فرمایشات رهبری در رابطه با مسائل هسته ای و تأیید تیم مذاکره کننده از سوی ایشان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عده‌ای به دنبال دو قطبی کردن جامعه و ایجاد شکاف میان مردم هستند، تا از این راه زمینه سوء استفاده دشمن فراهم شود؛ که حضرت آقا فرمودند؛ من هیأت مذاکره کننده را امین، غیور، شجاع و متدین می دانم.

 


وی با تأکید بر این‌که سیاست جمهوری اسلامی ایران واحد و ثابت است و این ثبات سیاسی که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد، گفت: سخنان اخیر رهبر انقلاب فصل الخطاب همه جریان‌های سیاسی است، بنابر این نباید عده‌ای از سخنان رهبری تفسیر به رأی داشته باشند.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی افزود: با توجه به اشاره حضرت آقا به خطوط قرمز در جریان مذاکرات هسته‌ای انتظار داریم دستگاه دیپلماسی به توافق خوب که همان توافق منصفانه و عادلانه، عزتمند و منطبق با منافع و مصالح ایران است، برسیم./935/ت302/ب4

ارسال نظرات