۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۲۷۰۴۹۵
استاندار مرکزی:

شهید بهشتی نماد صلابت، دینداری و مردم سالاری بود

خبرگزاری رسا ـ استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و روز قوه قضائیه، شهید بهشتی را نماد اقتدار، صلابت، دینداری و مردم سالاری توصیف کرده است.
محمود زماني قمي استاندار مرکزي شهيد بهشتي

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در پیامی به مناسبت هفتم تیر ماه سالروز شهادت آیت‌الله دکتر شهید بهشتی و روز قوه قضائیه، شهید بهشتی را نماد اقتدار، صلابت، دینداری و مردم سالاری توصیف کرده است.


زمانی قمی در این پیام آورده است: هفتم تیرماه، یادآور شهادت مظلومانه یار و یاور دیرین امام امت؛ حضرت آیت‌الله دکتر سید محمد بهشتی(ره) و 72 تن از یاران با وفای انقلاب در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی است که خاطره تلخ آن هیچگاه از صفحه ذهن ملت انقلابی و استکبارستیز ایران اسلامی محو نمی‌شود.

 

شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی(ره) یکی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و  صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در  عرصه مبارک اقتدار و عزت این ملت غیور، نقشی بی‌بدیل داشت و حضور او در صحنه‌های مختلف این انقلاب سترگ، پر رنگ و برجسته بود.

 

به همین مناسبت هفتم تیرماه بعنوان روز قوه قضائیه نامگذاری شده که فرصتی است مغتنم تا سعی و تلاش خدمتگزاران بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالاخص نهاد قوه قضائیه را پاس بداریم.

 

در ادامه این پیام آمده است: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودها و ارشادات مقام عظمای ولایت به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

 

زمانی قمی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام (ره )، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به همه خدمتگزاران و مسئولین قضائی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان این قوه در استان تبریک گفته و از تعامل، همکاری و هماهنگی مجموعه دادگستری در سطح استان قدردانی کرده است. /842/د102/ح

ارسال نظرات