۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸
کد خبر: ۲۷۰۳۹۴
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

پیشرفت کشور در گرو عمل به مطالبات رهبری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که سخنان رهبر معظم انقلاب اصل و اساس سازندگی کشور است، گفت: پیشرفت کشور در گرو عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب است.
حجت الاسلام محمدرضا مبلغي ، مدير حوزه هاي علميه لرستان

حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، مدیر حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با مذاکرات بیان داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب بسیار شفاف است و حجت را بر همه تمام کرد.

 

وی با بیان این که باید توافقی دو جانبه صورت گیرد، افزود: ملت ایران خواهان این است که تحریم ها به صورت همزمان برداشته شود.

 

حجت الاسلام مبلغی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب یادآور شد: تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افرادی متدین، امین و شجاع هستند.

 

وی پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته ای را امری مهم در جهت پیمودن مسیر صحیح انجام مذاکرات بیان کرد و عنوان داشت: اگر تیم مذاکره کننده را تضعیف کنیم، نمی توانند مذاکرات را به خوبی پیش ببرند.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با اشاره به این که ملت ایران پشتیبان تیم مذاکره کننده است، خاطرنشان کرد: این تیم باید در جهت حفظ حقوق مردم در روند مذاکرات توجه داشته باشند.

 

وی در ادامه تکیه بر سخنان رهبر معظم انقلاب را امری مهم در پیشرفت کشور دانست و افزود: در راستای برطرف شدن مشکلات اقتصادی باید به توان داخلی خویش توجه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام مبلغی با بیان این که کشوری های دیگر دلسوز ایران نیستند، ادامه داد: ما باید در جهت تقویت داشته های خویش تلاش کنیم تا در انجام مذاکرات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

 

وی در ادامه تقویت داشته ها را امری مهم در حفظ اقتدار کشور بیان کرد و عنوان داشت: باید به سمت تولیدات داخلی حرکت کنیم که در صورت ادامه تحریم ها بتوانیم نیازهای کشور را برطرف کنیم.

 

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان این که نباید به نفت تکیه کنیم، افزود: در جهت برطرف شدن مشکلات اقتصادی باید تولیدات داخلی را افزایش داده و در این راستا فرهنگ سازی کنیم./9459/ت302/ح

ارسال نظرات