۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹
کد خبر: ۲۷۰۳۷۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس:

شهید بهشتی الگویی بی‌بدیل در دشمن شناسی بود/ سقوط صهیونیست و استکبار جهانی نزدیک است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از شهید بهشتی به عنوان یک الگوی بی‌بدیل در دشمن شناسی یاد کرد و گفت: همان گونه که سقوط صدام و دیکتارتورهای منطقه به وقوع پیوست، شک نکنید که سقوط استکبار و اسرائیل نیز به زودی رقم خواهد خورد.
حجت الاسلام علي شيرازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام علی شیرازی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، شامگاه شنبه، ششم تیرماه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید رحمان استکی که در مسجد جامع شهرکرد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه به ویژه شهید رحمان استکی، واقعه هفتم تیر را به معنای واقعی کلمه یک فاجعه بزرگ برای ملت ایران خواند.

 

وی مظلومیت شهید بهشتی در عصر امام خمینی(ره) را یادآور شد و گفت: شهید بهشتی(ره) حتی در بین حزب‌الهی‌ها و انقلابی‌های آن زمان هم مظلوم بود که همه این مظلومیت‌ها و ظلم‌ها در حق این مرد خدا، از جنگ روانی که دشمن به راه انداخته بود نشأت می گرفت.

 

حجت الاسلام شیرازی با بیان این که در هر عرصه و زمانی امکان رخ دادن وقایعی همچون هفتم تیر در کشور وجود دارد، افزود: تا زمانی که جبهه باطل در برابر جبهه حق قرار گرفته باشد، رخ‌ دادن وقایعی مانند هفتم تیر و حتی سخت‌تر و گسترده‌تر از آن وجود دارد.

 

وی جدا شدن از راه حق را مساوی با نابودی و افتادن در دام دشمن دانست و گفت: راه حق یکی است و در این راه به هیچ‌وجه میانه‌روی و تساهل و تسامح وجود ندارد و هر کس از این راه خارج شد، مجرم و هلاک شده است.

 

حجت الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: در زمانی که امام خمینی(ره) در مقابل طاغوت ایستاد و راه مبارزه علیه استکبار را استمرار بخشید، یک عده از انسان‌هایی که در ظاهر نماز شب و مسجد و دعای کمیل آن ها ترک نمی‌شد اما در واقعیت از راه حق، شاخص و الگوی حقیقی جدا شده بودند، امام(ره) را یاری نکردند و او را تنها گذاشتند.

 

وی با تأکید بر این که جدا شدن از راه حق و شاخص اصلی یک نقص بزرگ است، افزود: امام خمینی(ره) از همان روزهای نخست نهضت و پس از آن به پیروزی رسیدن انقلاب، شاخص‌ها، اصول و اهداف انقلاب را که شاه بیت همه آن‌ها اسلام، مبارزه برای اسلام و دین بود را برای همگان ترسیم و تبیین کردند و به لطف الهی تا به امروز این شاخص‌ها استمرار داشته و عوض نشده است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، دشمن شناسی و شناخت دوست و دشمن را یکی دیگر از شاخص‌های مورد تأکید امام(ره) عنوان کرد و از شهید بهشتی به عنوان یک الگوی بی‌بدیل در دشمن شناسی یاد کرد و گفت: شهید بهشتی(ره) از همان اول با آمریکا مخالف بود و در مقابل او ایستادگی کرد و فریاد می‌زد آمریکا از ملت ایران عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

 

این مقام مسؤول تصریح کرد: اگر ما دوست و دشمن را به درستی نشناسیم به جای آن که نوک اسلحه خود را به سمت منافقان و دشمنان نشانه بگیریم، شهید بهشتی و دوستان انقلابی خودمان را مورد هدف قرار می‌دهیم.

 

حجت الاسلام شیرازی نصرت الهی، توکل برخدای متعال، بصیرت و هوشیاری رهبری و ملت را راز ماندگار و ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان دانست و تصریح کرد: ملت ایران بر خلاف برخی از خواص که شاخص‌ها را گم می‌کنند با بصیرت و هوشیاری تمام نگاهشان به شاخص‌های انقلاب است و لحظه‌ای از آن جدا نخواهند شد.

 

وی با بیان این که اراده الهی بر ماندگاری و ایستادگی انقلاب در برابر همه دشمنان بود، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم بصیرت، هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت ایران بالاتر می‌رود و نگاه مردم ما به انقلاب و جهان زیباتر می‌شود، اما با این وجود همچنان باید مراقب باشیم که خدای نخواسته دشمن بین ما و شاخص‌های انقلاب شکاف ایجاد نکند.

 

حجت الاسلام شیرازی با یادآوری این‌که آن‌چه انقلاب را در گردباد حوادث حفظ کرده وابستگی ملت به خدا بوده است، افزود: اگر اراده الهی بر نصرت و یاری انقلاب اسلامی نبود و ملت و رهبری نیز به قدرت الهی باور و اعتقاد نداشتند به یقین انقلاب اسلامی شکست خورده و نابود شده بود.

 

وی تأکید کرد: آمریکا که هیچ، همه ابرقدرت‌های جهان و دنیا نیز در برابر اراده، ایمان و وابستگی عمیق به خدای متعال و روحیه شهادت طلبی ملت ایران ناتوان و هیچ‌کاره هستند و خدا است که سرنوشت‌ها را مشخص می‌کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه ادامه داد: بدانید تا هر زمان که ملت ایران دل در گرو خدای متعال داشته باشد و در کنار رهبر معظم انقلاب از شاخص‌ها پاسداری و حراست کند آمریکا در هر صحنه و عرصه‌ای، از مذاکرات گرفته تا جنگ فرهنگی و اقتصادی در برابر این اراده شما هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چرا که خدای قادر متعال پشتیبان ملت است.

 

این مقام مسؤول خطاب به مسؤولان و مردم گفت: شما دلسوز انقلاب و نظام هستید اما مراقب باشید و بکوشید روزبه‌روز به ویژه در این ماه مبارک رمضان خودمان را به راه امام راحل(ره) که راه اسلام عزیز است نزدیک‌تر کنیم و اجازه ندهیم دشمن بین ما راه انقلاب فاصله بیندازد.

 

وی افزود: بدانید راه امام و شهدا راه ماندگار و سعادت آفرین است و هر کس از این راه فاصله بگیرد به یقین شکست خورده است.

 

حجت الاسلام شیرازی با تأکید بر این که به زودی همگان سقوط صهیونیست و استکبار جهانی را به نظاره خواهیم نشست، ابراز داشت: همان گونه که سقوط صدام و دیکتارتورهای منطقه به وقوع پیوست، شک نکنید که سقوط استکبار و اسرائیل نیز به زودی رقم خواهد خورد./9457/پ201/ح

ارسال نظرات