۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۲۷۰۰۹۳
آیت الله موحدی کرمانی:

انسان نباید نسبت به هیچ عبادتی بی تفاوت باشد

خبرگزاری رسا – امام جمعه موقت تهران گفت: خداوند رضایتش را از اقسام عبادات پنهان کرد، چرا که انسان هیچ عبادتی را بی ارزش قرار ندهد.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران، در برنامه سحرگاهی سیمای استان کرمان گفت:حضرت خدیجه در نزد پیامبر اکرم(ص) از دیگر همسرانشان برتر بودند.

 

وی در ادامه با بیان این که در آن سال هم عموی پیامبر اکرم(ص) و هم حضرت خدیجه از دنیا رفتند و حضرت محمد(ص) آن سال را سال حزن نامیدند، افزود: مومنان باید راه آن‏ها را ادامه دهند.

 

امام جمعه موقت تهران با اشاره به خداوند که چهار چیز را از انسان مخفی کرده است، اظهار داشت: خداوند رضایتش را پنهان کرد، چرا که انسان هیچ عبادتی را بی ارزش قرار ندهد.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که حکمت آن است که مومنان به کارهای خیر رقبت داشته باشند، خاطر نشان کرد: از بهترین درجات آن است که انسان به مقامی برسد که بداند خداوند از او راضی است و نیز وی از خداوند راضی باشد.

 

آیت الله موحدی کرمان با اشاره به این که خداوند غضبش در معصیت را پنهان کرده است، ابراز داشت: منظور این است که عذاب الهی در کدام گناه باشد و انسان از ترس غضب خداوند مرتکب گناه نشود.

 

امام جمعه موقت تهران با بیان این که خداوند معلوم نکرده است که کدام دعا مستجاب می‏شود، اظهار داشت: به خاطر این که انسان در هر زمان به یاد خدا بوده و در هر فرصتی به دعا بپردازد.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به این که ولی خداوند از ما مخفی است، افزود: به این خاطر که مومنان به یکدیگر توهین نکنند و احترام هم دیگر را داشته باشند چرا که توهین به ولی خدا موجب تباهی انسان است./972/پ203/ش

ارسال نظرات