۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۶۹۳۷۸
نماینده ولی فقیه در قزوین:

دوری از گناه در گرو اقامه نماز با خلوص نیت است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: کسی که با خلوص نیت نماز را اقامه می‌کند به آرامش روحی مناسبی دست می‌یابد و از گناه دوری می‌جوید.
حجت الاسلام و المسلمين عابديني، نماينده لي فقيه در قزوين حجت الاسلام والمسلمين عابديني، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در قزوین عصر امروز در سازمان ملی جوانان با اشاره به این‌که آشنایی نسل جوان انقلاب با آموزه‌های دین اسلام نیاز امروز جامعه است، گفت: جوانان کشور می‌توانند با بهره‌گیری صحیح از آموزه‌های دین اسلام آینده روشنی را برای خود ترسیم کنند و به موفقیت‌های چشمگیری در زندگی فردی و اجتماعی خود دست یابند.

 

وی با اشاره به برقراری حکومت اسلامی ایده‌آل ابراز کرد: این حکومت نیازمند حاکم شدن روح تقوای الهی در بین همه مردم جامعه است.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به این‌که کسی که به مردم مظلوم و ستمدیده ظلم می‌کند در ورطه نابودی و تباهی گام برمی‌دارد، افزود: فردی که حق مستضعفان جامعه را زائل می‌کند در نهایت گرفتار عذاب الهی می‌شود و تاوان کردار ناپسند و زشت خود را می‌دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به مومنانی که تقوای الهی را پیشه خود قرار می‌دهند و همواره در مسیر رضایت پروردگار متعال گام می‌دارند، سعادت دنیا و آخرت را کسب می‌کنند، تصریح کرد: رسیدگی به وضع معیشتی قشری از جامعه که در شرایط مناسب مالی به سر نمی‌برند موجب خشنودی پروردگار متعال می‌شود و همه مردم باید در جهت بهبود وضع معیشتی افراد کم درآمد جامعه اقدامی انجام دهند.

 

این کارشناس تفسیر با اشاره به حدیثی از امیرمومنان(ع) که فرمودند ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای ارتباط با پروردگار متعال است اظهار داشت: مومنان با نیتی پاک می‌توانند از برکات ماه مبارک رمضان به بهترین شکل ممکن بهره ببرند و در انتهای این ماه مبارک حال معنوی خوبی کسب کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: فردی که با خلوص نیت نماز را اقامه می‌کند به آرامش روحی مناسبی دست می‌یابد و از گناه دوری می‌جوید که در همین راستا مسؤولان فرهنگی استان قزوین باید به منظور ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه برنامه‌هایی تدوین کنند./955/پ202/ب4

ارسال نظرات