۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۲۶۸۴۰۳
مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان:

محافل قرآنی در ماه رمضان با حضور قاری مصری در استان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تدینی گفت: محافل پرشور قرآنی با دعوت از "استاد محمد یوسف عقل" از 15 تیر مصادف با 19 رمضان به مدت 5 روز در سطح استان برگزار می‌شود.
تديني

حجت الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: طرح ضیافت الهی از محل اجرای نیات واقفان در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

وی اشاره کرد: در قالب این طرح عظیم کشوری در بقاع متبرکه، امامزادگان، موقوفات و مساجد استان شاهد اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، دینی خواهیم بود.

 

حجت الاسلام تدینی برنامه‌های طرح ضیافت الهی را برشمرد و افزود: اعزام مبلغ دینی به مناطق محروم، توزیع کتب ادعیه و قرآن، برگزاری نمایشگاه‌های محصولات فرهنگی و بصری، اجرای برنامه روزانه جزءخوانی و اطعام روزه داران بخشی از عمده برنامه‌های طرح ضیافت الهی سازمان اوقاف در ماه مبارک رمضان در سطح بقاع متبرکه و مساجد استان خواهد بود.

 

مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان و بلوچستان بیان کرد: افزون بر این برنامه‌ها طبق سنوات گذشته اداره کل اوقاف استان اقدام به دعوت از قاری مصری و برگزاری محافل پرشور قرآنی در استان می‌کند که امسال هم با دعوت از "استاد محمد یوسف عقل" 15 محفل از 15تیر مصادف با 19 رمضان به مدت پنج روز در سطح استان برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: امید است با این فرصت به وجود آمده، تمامی روزه داران و علاقه مندان نوای قرآنی کمال بهره‌مندی را از این محافل داشته باشند./831/ت303/ب4

ارسال نظرات