۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۲۶۸۱۹۰
مدیر کل اوقاف استان خبر داد؛

همکاری 240 مبلغ در طرح ضیافت الهی مازندران

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام 240 مبلغ به امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی مازندران خبر داد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جمع فعالان فرهنگی بقاع متبرکه استان با تبریک فرا رسیدن ماه ضیافت الهی گفت: طرح ضیافت الهی هم‎زمان با آغاز ماه مبارک رمضان در امام‎زادگان و بقاع متبرکه استان آغاز به‌کار کرد.

 

حجت الاسلام علیزاده از میزبانی 250 بقعه و امام‎زاده مازندران از طرح ضیافت الهی خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ وقف، ارزش‌های اسلامی و دینی در سخنرانی‌ها است.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران برپایی خیمه‌های معرفت را یکی از برنامه‌های هدفمند سازمان اوقاف دانست و اضافه کرد: طرح خیمه معرفت همه‌ساله مورد استقبال اقشار مردم قرار می‌گیرد و در برنامه‌های مختلف مناسبتی بر تعداد آن افزوده می‌شود.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که خیمه‌های معرفت در سی بقعه متبرکه شاخص مجری طرح ضیافت الهی برپا می‌شود، ادامه داد: در صورت استقبال مردم و انجام نظرسنجی‌ها این تعداد خیمه معرفت افزایش پیدا می‌کند.
 
همکاری 240 مبلغ دینی در طرح ضیافت الهی
 
این مسؤول از اعزام 240 مبلغ به امام‌زادگان و بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی مازندران خبر داد و گفت: روحانیان بومی و مبلغ در ایام اجرای طرح ضیافت الهی با اوقاف همکاری می‌کنند و در مراسم‌ به سخنرانی و برپایی خیمه‌های معرفت می‌پردازند.

 

حجت الاسلام علیزاده اجرای نیت واقف در ایام ماه مبارک رمضان را از اهداف اجرای طرح ضیافت الهی دانست و بیان کرد: مراسم افطاردهی آسان و توزیع سبد حمایتی کالا با مشارکت خیران و متولیان موقوفات در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

 

وی با اشاره به این که روحانیان و مبلغان به‎صورت دائمی در بقاع متبرکه حضور دارند، تصریح کرد: نماز جماعت در بقاع متبرکه مجری طرح ضیافت الهی دو نوبت و یا سه نوبت برپا می‌شود.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی محافل تفسیر قرآن کریم در بقاع متبرکه شاخص استان خبر داد و گفت: محافل تفسیر قرآن کریم با حضور ائمه جمعه استان، روحانیان و مبلغان اعزامی از قم در امام‎زادگان مجری طرح ضیافت الهی مازندران برپا می‌شود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات