۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۲۶۸۰۱۵
رییس تبلیغات اسلامی لرستان:

۱۲۰ مبلغ به مناطق شهری و روستایی کوهدشت اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی کوهدشت گفت: 120 مبلغ بومی و غیر بومی به مناسبت ماه مبارک رمضان، به مناطق شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
اعزام مبلغين

حجت‌الاسلام محمد جواد گراوند، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 120 مبلغ بومی و غیر بومی ویژه ماه رمضان به مساجد بخش ها و مناطق تابعه این شهرستان اعزام شدند.

 

وی ماه رمضان را ماه ضیافت و مهمانی خداوند متعال بیان کرد و افزود: هدف از اعزام مبلغان دراین ایام بهره گیری بیشتر از برکات این ماه است.

 

حجت الاسلام گراوند با اشاره به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مبلغان در این ماه مبارک رمضان عنوان داشت: مبلغان اعزامی در مساجد باید از توان تبلیغی خویش به خوبی استفاده کنند.

 

وی برگزاری جلسات پرسش و پاسخ به مسائل شرعی، بیان احکام و معارف دینی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و برگزاری کلاس های تلاوت ویژه ماه مبارک رمضان را از جمله فعالیت های مبلغان اعزامی بیان کرد.

 

حجت الاسلام گراوند در رابطه با حسن خلق یادآور شد: امام رضا(ع) در سخنانش فرموده است، هرکس در ماه رمضان خلقش را نیکو سازد، خداوند او را بیامرزد.

 

وی حسن خلق را از فضایل اخلاقی دانست و اظهار کرد: انسان در سایه آن به درجات بالای معنوی می رسد.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت بیان داشت: تزکیه نفس، تهذیب نفس و اصلاح اخلاق انسان‌ها وظیفه ذاتی هر فردی است.

 

وی با تأکید بر توجه و اصلاح اخلاق در ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب در جهت تزکیه و تهذیب نفس است.

 

حجت الاسلام گراوند با اشاره به سخنی از امام رضا(ع) که فرمودند "ایها الناس من حسن منکم فی هذا الشهر خلقه، کان له جوازاً علی الصراط یوم تزل فیه الاقدام" یادآور شد: تلاش در جهت تزکیه و تهذیب نفس در ماه مبارک رمضان ارزش و پاداش بی‌نظیری دارد.

 

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای پالایش اخلاق انسان‌ها و رهایی آنان از رذایل اخلاقی است.

 

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان کوهدشت با اشاره به این که ماه مبارک رمضان ماه غفران و آمرزش الهی است، عنوان داشت: در این ماه پر برکت افزون بر انجام اعمال واجب، باید در راستای اصلاح اخلاق فردی و اجتماعی خویش قدم برداریم./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات