۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۲۶۷۴۲۹

تجلیل اوقاف آذربایجان شرقی از دفتر خبرگزاری رسا در تبریز

خبرگزاری رسا ـ دفتر خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی به عنوان رسانه برتر در حوزه برنامه های قرآنی و وقف معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدير اوقاف از دفتر خبرگزاري رسا در تبريز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با اهدای لوح تقدیر به مسؤول دفتر خبرگزاری رسا در آذربایجان‌شرقی از تلاش‌های این رسانه در انعکاس اخبار مربوط به این نهاد به ویژه مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز تجلیل کرد.

 


بنابر این گزارش، این انتخاب به علت تولید و پوشش مناسب برنامه های اوقاف و امور خیریه و همچنین پوشش کامل خبری و تصویری سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که سال گذشته در تبریز برگزار شد، بوده است.

 


در تقدیر نامه ای که به خبرگزاری رسا اهدا شده، آمده است: قرآن زیباترین کلام آسمانی مظهر جمال و جلال ربوبی و مامن دل های شیفته و عاشقان خداجوست، قرآن کتاب هدایت و بشارت است و تفحص در دریای بیکران آن، مایه غنای روح است.

 


دبیر ستادعالی مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش دیگری از این تقدیرنامه از زحمات و همکاری صمیمانه خبرگزاری رسا در برنامه های قرآنی و مسابقات سراسری قرآن کریم قدردانی و توفیق خدمت بیشتر به آستان مقدس قرآن کریم را مسألت کرده است.

 


گفتنی است، سال گذشته نیز دفتر خبرگزاری رسا در آذربایجان‌شرقی به عنوان رسانه برتر در حوزه وقف و رسانه انتخاب شده بود./854/پ202/ب4

ارسال نظرات