۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۲۶۷۰۸۹
معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین:

دشمنان در فکر ترکیب آموزه‌های غیر اسلامی با اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین با بیان این‌که دشمنان در فکر ترکیب آموزه‌های غیر اسلامی با اسلامی هستند، گفت: وارد شدن در صحنه‌های بین المللی با استقلال اشکالی ندارد، ولی باید خود را دست کم نگیریم و مواظب اهداف دشمنان باشیم.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی، معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین درباره ترویج اسلام ناب محمدی و ریشه‌کنی اسلام آمریکایی گفت: مخاطبان اصلی اسلام ناب محمدی مسؤولان حوزه‌های علمیه و مسؤولان دانشگاهی هستند.

 

وی در ادامه افزود: اسلام از ابتدا به وسیله روحانیت به دست مردم رسیده است و انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) و حمایت مردم به پیروزی رسید.

 

روحانیت و اساتید مبلغان اسلام ناب محمدی هستند

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که روحانیت و اساتید مبلغان اسلام ناب محمدی هستند، اظهار داشت: جامعه مدرسین و اساتید هستند که باید شاخص ها و ملاک‌های اسلام ناب محمدی را به مردم معرفی کنند و مردم را با ویژگی های اسلام آمریکایی آشنا کنند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین تأکید کرد: مسؤولان دانشگاهی می‌توانند با سخنرانی، دانشجویان را با اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی آشنا کنند و مفاهیم کتاب‌ها را برای آنها شرح دهند و همایش هایی در این زمینه برگزار کنند.

 

وی با اشاره به این‌که روحانیت باید شناخت کافی از امام(ره) داشته باشند، خاطر نشان کرد: راهبردها و کارهای امام(ره) بر پایه قرآن و سنت بوده است.

 

حجت الاسلام عباسی تأکید کرد: همه مردم باید رفتار و عملکرد امام(ره) را شاخص قرار دهند و با توجه به آرمان‌ها و اهداف ایشان قدم بردارند.

 

این استاد اخلاق حوزه علمیه تصریح کرد: پس از پیامبر اکرم(ص) دین اسلام کامل شده است و ما باید دین اسلام و دشمنان را بشناسیم.

 

دشمنان در فکر ترکیب آموزه‌های غیر اسلامی با اسلامی

حجت الاسلام عباسی با بیان این‌که دشمنان در فکر ترکیب آموزه‌های غیر اسلامی با اسلامی هستند، ابراز داشت: وارد شدن در صحنه‌های بین المللی با استقلال اشکالی ندارد، ولی باید خود را دست کم نگیریم و مراقب اهداف دشمنان باشیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ما هیچ‌گاه بحث شیعه و سنی را مطرح نکرده‌ایم و همیشه به دنبال وحدت ملی بوده‌ایم، ایران تنها کشوری است که از آرمان‌های فلسطین دفاع می‌کند، در حالی که فلسطینی‌ها سنی هستند، شیعه و سنی هیچ گاه از یکدیگر جدا نبوده اند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: شیعه مکتب آزادی و منطق است و به دنبال حق و حقیقت است، اسلام به دنبال قدرت طلبی نیست، اسلام به دنبال دیکتاتوری نیست و انتخاب و آزادی مردم در دست خودشان است./849/ت302/ح

ارسال نظرات