۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۸۴۴
نماینده مردم آمل در مجلس:

هدایت های حکیمانه رهبر انقلاب عامل عزت نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: در نظام اسلامی دست امام زمان(عج) بر سر ما بوده و با هدایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب گام برمی داریم که عامل عزت و عظمت نظام اسلامی است.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در دیدار مردمی با مردم روستای کلیکان بخش مرکزی آمل، افزود: خداوند منان را شاکر هستیم که در نظام اسلامی زندگی می کنیم که باید قدر آن را بدانیم.


وی تصریح کرد: در نظام اسلامی دست امام زمان(عج) بر سر ما بوده و با هدایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب گام برمی داریم که عامل عزت و عظمت نظام اسلامی است.


یوسفیان ملا با بیان این که مسؤولان باید تلاش کنند تا در راستای خدمت به مردم گام بردارند، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات هستند که در این راستا باید تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که امروز در نقاط روستایی خدمات ارزشمندی صورت می گیرد، بیان داشت: اجرای طرح های مختلف عمران و آبادانی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم در دستور کار قرار دارد.


وی با اشاره به این که مردم ما متدین و دلسوز نسبت به انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که از سوی خدمتگزاران به این مردم صورت گیرد امید در ملت افزایش پیدا خواهد کرد.


نماینده مردم آمل در مجلس ادامه داد: مسؤولان نظام اسلامی باید کاری کنند تا این مردم طعم خوش خدمت رسانی را به درستی و آن گونه که شایسته است لمس کنند.


یوسفیان ملا با بیان این که مسؤولان باید از همه توان خود در راستای رفع مسائل و مشکلات بهره گیری کنند، گفت: اهتمام مجموعه مسؤولان باید در این راستا باشد تا با مشارکت مردم زمینه رفع مشکلات موجود را فراهم کنند.


وی با تاکید بر این که باید حمایت های شایسته ای از تولیدات داخلی صورت گیرد، بیان داشت: نباید دست رنج کشاورزان به واسطه بی تدبیری مسؤولان از بین برود.


عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: در سال گذشته میان خریداران عمده و واردکنندگان برنج تبای شد تا برنج کشاورزان را خریداری نکنند تا خرید برنج در کشور به صورت راکد باقی بماند.


نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به حمایت های دولت در خرید برنج پرمحصول کشاورزان، گفت: دولت همت کرد و وارد میدان شد و با خرید برنج از کشاورزان رکود بازار برنج شکسته و بازار عادی شد.


وی خاطرنشان کرد: با تمهیدات به عمل آمده ضمن جلوگیری از واردات برنج خارجی، برنج پرمحصول از کشاورزان توسط دولت خریداری خواهد شد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات