۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۶۶۱۹۲
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب:

پیروی از رهبر انقلاب سبب جلوگیری از تحریف اندیشه های امام می شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) اتحاد امام و امت را باعث شکست‌ناپذیری هر جامعه دانست و گفت: پیمایش حرکت رهبر معظم انقلاب و اطاعت و پیروی عمیق از فرامین ایشان باعث جلوگیری از تحریف اندیشه امام خمینی (ره) خواهد شد.
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
حجت الاسلام سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ شخصیت و اراده حیرت انگیز امام خمینی (ره) را در بین موافقان و مخالفان در داخل و خارج کشور تحسین برانگیز توصیف کرد و اظهار داشت: امام راحل (ره) با انقلاب خویش توانست منطق جهان را عوض کرده و سرنوشت همه مردم جهان را به نوعی با انقلاب اسلامی گره بزند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: محاورات دنیا در سال‌های انقلاب نشان می‌دهد که چگونه امام خمینی (ره) توانست دنیا را مشغول انقلاب کند و حالا هر کس در این عرصه و در این میدان سهمی دارد.
 
حجت الاسلام اکبری افزود: دوستداران انقلاب در تحکیم بخشی و اعتلای آرمان‌های انقلاب بر مدار امام راحل (ره) هستند؛ دشمنان انقلاب نیز در مقام رویارویی و مقابله و در جهت ایجاد مانع در مقابل پیشرفت این انقلاب قدم بر می‌دارند؛ بنابراین همه انسان‌ها و آدم‌ها به نوعی درگیر انقلاب امام خمینی(ره) شده‌اند.
 
وی با اشاره به فعالیت بنیادین و اساسی امام خمینی (ره) گفت: درک و فهم این حرکت بزرگ٬ برای انسان‌های عادی امکان‌پذیر نیست؛ حرکت و بنیاد امام در این مقطع زمانی را باید کارشناسی در افق امام خمینی (ره) تبیین و تشریح کند که جز رهبر معظم انقلاب کسی صلاحیت این کار را ندارد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب می‌بیند٬ می‌فهمد و تمام نگاه‌ها و رویکردها را به نحوی عمیق٬ تبیین و تفکیک می‌کند؛ دقیق و عمیق برای او روشن است که چه کسانی بر مدار آرمان‌های امام خمینی (ره) حرکت می‌کنند و چه کسانی در این مسیر تنها سخن می‌گویند و در مقام عمل یا قدرت ورودی نداشته و یا به دنبال این عمل نیستند و تنها شبیه سازی می‌کنند.
 
حجت الاسلام اکبری خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) فرمود شروع انقلاب از پانزده خرداد بوده است  بنابراین همه باید توجه کنند که این انقلاب اگر بر اساس راه خدا و بر پایه‌های همیشگی خود پیش برود باید از وجود مقدس رهبر معظم انقلاب تبعیت و تأسی کنند و پیش بروند تا افکار و اندیشه‌های بلندشان مورد هجوم و دستبرد دشمنان انقلاب و امام قرار نگیرد.
 
وی تصریح کرد: پیمایش حرکت رهبر معظم انقلاب و اطاعت و پیروی عمیق از فرامین ایشان باعث جلوگیری از تحریف اندیشه امام خمینی (ره) خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه علی بن ابی طالب (ع) ادامه داد: آن چیزی که ما را به عنوان یک ملت سر افراز و مقتدر معرفی کرده است اتحاد امام و امت است؛ باید بدانیم که امام بدون امت و امت بدون امام آسیب پذیر است و آنچه می‌تواند نظام را پیش ببرد.
 
حجت الاسلام اکبری با اشاره به آیه‌ای از قرآن گفت: اگر تمام دنیا جمع بشوند و بخواهند به ملتی مطیع که مأموم است و به امام و رهبر مقتدر آن آسیبی وارد کنند نخواهند توانست این ملت را شکست دهند چون نصرت خدا با آنان است؛ بنابراین اگر این اصل اجرا شود بقیه راه‌های پیروزی را می‌تواند فراهم کند./836/ت302/ش
ارسال نظرات