۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۲۶۶۱۶۷
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه زنجان:

کاروان روحانیان استان زنجان به مکه مکرمه اعزام می‌شوند

خبر گزاری رسا ـ مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان گفت: در صورت تأمین منابع، کاروان روحانیان استان زنجان به مکه مکرمه اعزام می‌شوند.
حجت الاسلام صبري نيا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام ترابعلی صبری نیا، رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه استان زنجان، امروز در حاشیه همایش بزرگ هادیان نور در جمع خبرنگاران، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: هدف از برگزاری این همایش با عنوان هادیان نور در جهت تجلیل از معمران استان زنجان است.

 

وی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف برگزاری این همایش تصریح کرد: از دیگر اهداف ما این بود که روحانیان محترمی که شاید بیش از 20 سال است به دلیل کهولت سن همدیگر را ندیده اند را دور هم جمع کنیم؛ آنهایی که در دوران طلبگی با هم بودند و با هم مشغول به کارهای فرهنگی می شدند و حتی با هم ارتباط خانوادگی نیز داشتند اما امروز کهولت سن دیگر به آنها چنین اجازه ای را نمی دهد.

 

این مقام مسؤول در ادامه در پاسخ به سؤالی در خصوص برنامه های فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در سال جاری گفت: البته کل خدمات ما بر مبنای رویکرد فرهنگی است و ان شاء الله قصد داریم در کنار این خدمات فرهنگی، بسته های فرهنگی نیز به این بزرگواران ارائه دهیم.

 

حجت الاسلام صبری نیا در ادامه افزود: یکی از برنامه های فرهنگی ما در قالب بسته فرهنگی این است که برخی از این عزیزان که چند سال است حتی نتوانسته اند به مشهد مقدس بروند را در قالب یک کاروانی با عنوان کاروان روحانیان استان زنجان به مشهد مقدس اعزام کنیم که البته به امید الهی در سال های بعد نیز این خدمات ادامه پیدا خواهد کرد.

 

وی در پایان اظهار داشت: حتی در صورت تأمین منابع مالی، آمادگی داریم که این عزیزان را به زیارت مکه مکرمه اعزام کنیم./949/پ203/ب4

ارسال نظرات