۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۲۶۵۶۷۲
رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه اصفهان:

برخورد دوگانه غربی‌ها در قبال اتفاقات منطقه بیانگر مکر و حلیه آنها است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه اصفهان با بیان این که برخورد دوگانه کشورهای غربی در مقابله با اتفاقات منطقه بیانگر مکر و حلیه آنها است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند آنها به گفته های خود پایبند نیستند و خلاف توافق های صورت گرفته عمل می کنند.
حجت الاسلام محمود نصر اصفهاني

حجت الاسلام محمود نصر اصفهانی، رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به تحولات اخیر در حکومت آل سعود، گفت: مسؤولان قبلی عربستان در مواجهه با برخی از مسائل سیاسی محتاط بودند و برخی  از مسائل را به جای این که از طریق جنگ انجام دهند با دلار های نفتی رقم می زدند.

 

وی افزود: اما مسؤولان فعلی عربستان با کج فهمی خود در صدد برآمدن جبران شکست های داعش در عراق که به علت فهم درست دولت عراق در مناسباتش با ایران به دست آمد، حمله به یمن را آغاز کردند.

 

حجت الاسلام نصر با اشاره به این که عربستان به دنبال عدم تکرار مسائل عراق، لبنان و سوریه است، گفت: آل سعود از الگو پذیری یمن از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد با بمباران یمن تمام زیرساخت های این کشور و مردم بی گناه و مسلمان یمن را مورد حمله قرار داد ه است.

 

رییس اداره تحقیق اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: تجربه در کشورهای عراق و سوریه نشان می دهد که دشمن نمی تواند به اهداف خود در یمن دست پیدا کند، از این رو آل سعود به زودی شکست مفتضحانه ای را در یمن متحمل خواهد شد.

 

وی با بیان این که برخورد دوگانه کشورهای غربی در مقابله با اتفاقات منطقه بیانگر مکر و حلیه آنها است گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اعلام کرد آنها به گفته های خود پایبند نیستند و خلاف توافق های صورت گرفته عمل می کنند.

 

حجت الاسلام نصر با اشاره به این که شیطنت، مکر و حیله، معنای سیاست غربی ها است، گفت: اسلام سیاست را به شکل عدالت معنا می کند اما غربی ها متأسفانه نه تنها تفاهمات عرفی بشر را هم قبول ندارند بلکه فقط اتفاقاتی را که به نفع خودشان است قبول دارند و این امر بیانگر مکر و حیله آنها در سیاست است./1307/ت303/ب4

ارسال نظرات