۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۲۶۵۵۶۷
امام جمعه موقت اهواز مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی زمینه ساز تحول عقلی، علمی و اخلاقی برای بشریت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت:‌ به یقین انقلاب اسلامی زمینه ساز تحول عقلی، علمی، اخلاقی و اجرای عدالت برای بشریت شده است.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که دعوت امام زمان(عج) همانند دعوت پیامبران(ص) از جوانان آغاز خواهد شد، ابراز داشت: بیشتر ایمان آورندگان به انبیای الهی جوانان بودند.

 

وی تصریح کرد: جوانان با حفظ اعتقادات خود در دوران غیبت کبری زمینه را در همه در عرصه های گوناگون زندگی برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که برای آماده سازی فرد و جامعه دو راه وجود دارد، اظهار داشت: افزایش بصیرت و آگاهی مردم و تقویت اراده، عزم و تصمیم دو راه آماده سازی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: با توجه به این دو زمینه در جوانان در جهت آماده و در نتیجه ظهور حضرت صاحب الزمان(عج) فراهم می شود.

 

وی گفت: بیداری برخی امت های اسلامی زمینه برای ظهور امام زمان(عج) را فراهم کرده است؛ امام خمینی(ره) به حق نائب امام زمان(عج) بودند.

 

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که اگر زمینه برای عدالت، علم و اخلاق به طور کاملی در جامعه ای فرآهم نشود امام زمان(عج) در آن جامعه ظهور نمی کند، عنوان کرد: سبب طولانی شدن غیبت امام زمان(عج) عدم آمادگی کشورها و نبود ظرفیت لازم در آنها است.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده تأکید کرد: به یقین انقلاب اسلامی زمینه ساز تحول عقلی، علمی، اخلاقی و اجرای عدالت برای بشریت شده است./9453/ت302/ب4

ارسال نظرات