۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۲۶۴۵۹۷
امام جمعه محمودآباد:

جامعه بشری نیازمند بهره گیری از فرهنگ مهدوی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جامعه بشری نیازمند بهره گیری از فرهنگ مهدوی است، افزود: امروز که صدای مظلومیت ملت ها در هر گوشه ای از ظلم ظالمان بلند است همه منتظر حضرت مهدی موعود هستند.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با اشاره به فرارسیدن نیمه شعبان و میلاد باسعادت حضرت مهدی موعود، گفت: چشم جهان به میلاد مولود نیمه شعبان دوخته شده است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز نیمه شعبان از عظمت والایی برخوردار است، بیان داشت: این روز ولادت بهترین انسان ها و مولود نجات بخش جامعه بشری است.

 

وی با اشاره به این که جامعه بشری نیازمند بهره گیری از فرهنگ مهدوی است، افزود: امروز که صدای مظلومیت ملت ها در هر گوشه ای از ظلم ظالمان بلند است همه منتظر حضرت مهدی موعود هستند.

 

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: جامعه جهانی چشم انتظار مصلحی است که تسکین دهنده آلام بشر و حامی مظلومان در برابر ظالمان و جباران باشد.

 

حجت الاسلام موسوی ادامه داد: به همین سبب است که روز میلاد منجی عالم بشریت به عنوان روز جهانی مستضعفان نام گذاری شده است که ایشان حامی و یاور مظلومان و مستضعفان است.


استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: این ظهور مبارک براساس وعده الهی و بشارت پیامبر گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) سبب عزت و اقتدار مستضعفان و نابودی و انهدام شجره مستکبران و ظالمان می شود.


وی با بیان این که جشن های بزرگداشت نیمه شعبان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود، گفت: باید تلاش کنیم تا سیره سبک زندگی مهدوی را سرلوحه امور زندگی خود قرار دهیم که زمینه ساز سعادت و تعالی انسان می شود.


حجت الاسلام موسوی افزود: باید شرایط لازم برای ظهور حضرت مهدی موعود فراهم شده و معارف اصیل مهدوی به نحوی شایسته و اثرگذار در جامعه ترویج شود.


امام جمعه محمودآباد تصریح کرد: در تقویم رسمی کشور برای قریب به اتفاق نقش ها و جایگاه های خدمت روزی ، هفته ای و یا دهه ای اختصاص یافته که روز میلاد حضرت مهدی موعود(عج) برای قدردانی از زحمات این عزیزان به نام سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گذاری شده است./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات