۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۲۶۴۴۵۶

همایش امام خمینی و انقلاب جهانی حضرت مهدی در مسجدسلیمان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش امام خمینی(ره) و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) با حضور طلاب و استادان حوزه علمیه در شهر مسجد سلیمان برگزار شد.
امام خميني (ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایش امام خمینی(ره) و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)، صبح امروز در محل سالن اجتماعات شرکت نفت شهرستان مسجدسلیمان با حضور طلاب، روحانیان، فعالان فرهنگی و مسؤولان مسجدسلیمان برگزار شد.

 

حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مراسم سالگرد امام، مراسم ترحیم نیست بلکه مجلسی برای ذکر فتوحات است، اظهار داشت: برخی خواسته یا ناخواسته می خواهند بگویند که امام رحلت کرده که این امری اشتباه است.

 

نویسنده کتاب عصر امام خمینی(ره) با اشاره به حضور بیش از 300 خبرنگار خارجی در مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) تصریح کرد: این خبرنگاران آمدند تا بگویند که فکر و راه روح الله در کنار جسم او تشییع شد اما دیری نپایید که به خطای خود پی بردند.

 

وی به بیان خاطره‌ای از امام خمینی(ره) به نقل از آیت الله یزدی پرداخت و گفت: پیش از انقلاب امام خمینی در درس خارجشان به بحث امر به معروف و نهی از منکر رسیدند و فرمودند اگر می دانید امر به معروف در کسی اثر نمی کند، نیازی به امر به معروف نیست مثلا نمی شود آقای خروشف را امر به معروف کرد و بنده آن لحظه فهمیدم امام می خواهد افق دید ما را گسترش دهد.

 

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که امام خمینی(ره) پیش از انقلاب نیز به دید فراملی و بین المللی رسیده بود، تصریح کرد: شاکله حرکت امام خمینی(ره) دین، ایمان و توحید بود و پیروی از دستورات امام راحل موفقیت و پیروزی را به همراه خواهد داشت./9454/پ203/ب4

ارسال نظرات