۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۲۶۴۳۱۸
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

اطاعت محض از ولی فقیه ویژگی اصلی پاسداران است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که اخلاص، نماز اول وقت، عشق به قرآن و اطاعت محض از ولی فقیه از خصوصیات پاسداران برجسته انقلاب است، گفت: در حقیقت پاسداران انقلاب اسلامى در انجام وظایف خود با جدیت عمل کرده و با نـظم در زندگی، نسبت به بیت المال حساس هستند.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم گرامیداشت اعیاد شعبانیه در جمع پاسداران سپاه امامت تبریز، اظهار داشت: خانواده باید با وجود پاسداران احساس آرامش، امنیت و محبت داشته باشد چراکه انتظار از پاسداران حریم ولایت چنین است.


وی پاسداران و خانواده آنها را بازوان اصلی انقلاب و رهبری دانست که در همه صحنه ها تابع ولایت فقیه هستند و خاطرنشان کرد: اخلاص، نماز اول وقت، عشق به قرآن و اطاعت محض از ولی فقیه از خصوصیات پاسداران برجسته انقلاب است، در حقیقت پاسداران انقلاب اسلامى در انجام وظایف خود با جدیت عمل کرده و با نـظم در زندگی، نسبت به بیت المال حساس هستند.


همچنین حسن صفدری، فرمانده سپاه امامت تبریز در سخنانی با بیان این‌که پاسداری شغل نیست، بلکه تعهد است، اظهار داشت: پویایی، پشتیبانی از انقلاب و ولایت فقیه بودن، استقامت و ایثار، ایمان و ایستادگی در برابر استکبار از خصوصیات پاسداران نمونه است.


بنابر این گزارش، هاشم پور، معاون سیاسی سپاه عاشورا نیز در نشست هادیان سیاسی بسیج مراغه، رهبری را عامل نجات و حرکت به سوی آرامش جامعه دانست و افزود: ولایت‌مداری و بصیرت ملت، پشتوانه بزرگ مردمی نظام بوده و موجب خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان است.


وی بهره گیری از مبانی اقتصاد مقاومتی که مورد تأکید رهبر فرزانه انقلاب است، را راهگشای بسیاری از مشکلات جامعه در وضعیت کنونی دانست و با اشاره به مذاکرات کشورمان با کشورهای 5+1 خاطرنشان کرد: ایجاد تنش و ضربه زدن به مذاکرات از خواست ها و اهداف امریکا و کشورهای غربی در طی این مذاکرات حساس است.


هاشم پور ادامه داد: با توجه به زیاده خواهی طرف آمریکایی و غرب، شاهد چالش های جدی در جریان مذکرات هسته ای هستیم و هوشیاری تیم مذاکره کننده کشورمان در این زمینه ضروری است. ضمن آن‌که توجه به بحث بازگشت پذیری و نیز برخی ملاحظات در زمینه بازرسی ها از داخل کشور، باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.


معاون سیاسی سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی در پایان حضور در صحنه ملت ایران را اهرم فشار بر زیاده‌خواهی غرب دانست و اظهار داشت: در حال حاضر نیز اقتدار نظام اسلامی به پشتوانه ملت ایران، اهرم بزرگی در مواجهه با قدرت های پوشالی غرب است./935/پ202/ح

ارسال نظرات