۰۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۲۶۴۰۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان:

مقاومت، تنها راه پیروزی مردم یمن است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان با تأکید بر این که اگر مردم یمن یک قدم عقب نشینی کنند تمام خون های ریخته شده آنها به هدر خواهد رفت، گفت: تنها راه پیروزی مردم یمن مقاومت است.
حجت الاسلام رضا غفاري پور

حجت الاسلام رضا غفاری پور، نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که در جهان امروز شاهد جنگ بین اسلام و کفر هستیم، گفت: مردم یمن انسان های جنگجو و مؤمنی هستند که اکثرا از شیعیان حوثی و 10 درصد از شیعیان اثناعشری و تعدادی سنی شافعی که به شیعه نزدیک هستند.

 

وی افزود، کشور یمن تا کنون حیاط خلوت عربستان بوده که دارای معادن متعدد و ثروت های بسیاری است که به واسطه سلطه ای که عربستان و کشورهای دیگر بر یمن داشته اند، این کشور در فقر به سر می برده است.

 

حجت الاسلام غفاری پور گفت: عربستان به دلیل ترس از قیام و ایجاد انقلاب صورت گرفته در یمن و در خطر دیدن کشور خود  و تحت الشعاع قرار گرفتن وهابیت، به نیابت از استکبار وارد جنگ با یمن شد تا از این طریق مشکلات خود را حل کند و به کشورهای مزدور و سردمدار نیز ثابت کند که عربستان قدرت دارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان یادآور شد:  عربستان تصور می کرد که کشورهای ترکیه، پاکستان و دیگر کشورها از او در تجاوز به یمن حمایت خواهند کرد اما به دلیل نقش ایران، این کشورها از حمایت خود از عربستان دست برداشتند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان اصفهان تأکید کرد: عربستان در باتلاقی گیر افتاده است که در نهایت مردم یمن پیروز خواهند شد.

 

به گفته وی، راه پیروزی مردم یمن در برابر عربستان مقاومت است، از این رو مردم یمن، سوریه و عراق باید بدانند تنها راه پیروزی در برابر دشمن، ایستادگی و مقاومت است.

 

حجت الاسلام غفاری پور با تأکید بر این که اگر مردم یمن یک قدم عقب نشینی کنند تمام خون های ریخته شده آنها به هدر خواهد رفت، گفت: خداوند خونی را که در راه اسلام ریخته شود بی نتیجه نخواهد گذاشت و در نهایت پیروز نهایی مردم یمن هستند./1307/ت303/ب4

ارسال نظرات