۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۲۶۳۸۶۳
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

بیش از 220 پروژه خیر ساز در لرستان در حال ساخت است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ساخت 229 پروژه خیر ساز در استان خبر داد و گفت: انتظار می رود خیران مدرسه ساز در زمینه پروژه های نیمه تمام همت کنند.
همايش بزرگ خيرين مدرسه ساز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، گودرز کریمی‌فر، مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، ظهر امروز در هفدهمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان گفت: چهار هزار و 207 آموزشگاه در استان وجود دارد.

 

وی با بیان این که 229 پروژه خیرساز در استان در حال ساخت است، افزود: 435 مدرسه تخریبی با هزار و 315 کلاس درس در استان لرستان وجود دارد.

 

خیران مدرسه‌ساز جهادگران واقعی هستند

 

کریمی فر از خیران مدرسه‌ساز به عنوان جهادگران واقعی یاد کرد و عنوان داشت: انتظار می رود خیران مدرسه‌ساز در زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در مناطق محروم همت کنند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: در آموزش و پرورش به‌دنبال جهاد مدرسه‌سازی و مدرسه‌سازی جهادی با همت خیران هستیم.

 

کریمی فر توسعه مشارکت‌های مردمی را از سیاست‌های آموزش و پرورش بیان کرد و افزود: در حال حاضر آموزش و پرورش با تنگناهای مالی زیادی مواجه است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان یادآور شد: خیران مدرسه ساز قادر هستند با مشارکت‌های فکری، مالی و مشورتی آموزش و پرورش را در این راستا یاری دهند.

 

نیروی انسانی در هر کشور از الزامات توسعه پایدار است

 

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، در ادامه با اشاره به این که نیروی انسانی در هر کشور از الزامات توسعه پایدار است، گفت: مدرسه سازی در راستای تربیت نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: امروز مجمع خیران مدرسه‌ساز نه تنها در استان و کشور بلکه در خارج از کشور نیز به‌عنوان یک برند مطرح است.

 

بازوند با اشاره به این که دایره این مجمع هر روز در حال گسترش است، خاطرنشان کرد: امروز با الگوگیری از مجمع خیران مدرسه‌ساز، مجمع خیران سلامت نیز شکل گرفته است.

 

وی با یادآوری به این که در سال گذشته 34 میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: این اعتبار در سال جاری تا سقف 40 میلیارد تومان افزایش می یابد./9451/پ203/ب4

ارسال نظرات