۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد خبر: ۲۶۲۸۷۵
امیر پوردستان در صحن علنی مجلس:

رد پای داعش در افغانستان و پاکستان/ مجلس نگاه‌ ویژه‌ای به بودجه نیروهای نظامی داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جای پای داعش در افغانستان و پاکستان مشاهده می‌شود و در این شرایط باید نیروهای زمینی ارتش و سپاه تقویت شوند.
امير احمدرضا پوردستان

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، امیرپوردستان در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سوم خردادماه سالروز آزاد سازی خرمشهر، در سخنانی اظهار کرد: عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزاد سازی خرمشهر گردید دارای ویژگی‌های بسیار زیادی بود که آن را از سایر عملیات‌ها در هشت سال دفاع مقدس متمایز می‌سازد.

 

وی با بیان این که نخستین ویژگی عملیات بیت‌المقدس زمان کوتاه انجام این عملیات بوده است، تصریح کرد: 24 روز مداومت این عملیات از دیگر ویژگی‌های عملیات بیت‌المقدس بوده است که کسانی که در عملیات‌های نظامی حضور داشتند متوجه می‌شوند که این 24 روز مداومت یعنی 24 روز شهید دادن و 24 روز جنگیدن نیروها که این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه شیرینی فتح خرمشهر برای مردم از تمام پیروزی‌هایی که در هشت سال دفاع مقدس بدست‌آمد جذابتر بوده است، بیان کرد: ما امروز با تهدیدات جدیدی مواجه هستیم که می‌طلبد نیروهای نظامی ما همانند هشت سال دفاع مقدس با هوشیاری کامل عمل کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز گروه‌های تکفیری در نزدیکی مرزهای ایران فعالیت می‌کنند، افزود: امروز جای پای داعش در افغانستان و پاکستان مشاهده می‌شود و در این شرایط باید نیروهای زمینی ارتش و سپاه تقویت شوند و سلاح‌های ما به جدیدترین تجهیزات مجهز شوند.

 

پوردستان گفت: امروز نبرد بین نیروهای زمینی است و امروز نیروهای زمینی باید همانند عملیات بیت‌المقدس عمل کنند و امیدواریم نمایندگان مجلس نگاه‌ویژه‌ای در بحث بودجه این نیروها داشته باشند. /858/پ202/ج

ارسال نظرات