۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۹
کد خبر: ۲۶۲۵۰۷
خطیب نماز جمعه دامغان:

آمریکا آرزو‌های زیاده‌خواهانه‌اش را باید به گور ببرد/ دولتمردان و مسؤولان در مقابل دشمن ایستادگی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت دامغان گفت: دولتمردان آمریکا باید نیات و آرزو‌های زیاده‌خواهانه‌اش در مورد ایران اسلامی را با خود به گور ببرند، زیرا ملت ما هرگز اجازه تحقق این خواسته‌ها را به آنان نخواهند داد.
امام جمعه موقت دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین احمد، فوادیان امام جمعه موقت دامغان ظهر امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که با حضور مردم شهید‌پرور دامغان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت مسعود امام حسین(ع)، امام سجاد(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) به تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت اباعبدالله(ع) پرداخت.

 

وی با اشاره به نامگذاری سالروز میلاد امام حسین(ع) به ‌عنوان روز پاسدار و ولادت حضرت اباالفضل(ع) روز جانباز، بزرگداشت این ایام را یک وظیفه همگانی خواند و تصریح کرد: عناوین بزرگ این ایام و سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر روز مقاومت و ایثار، درس‌های فراوانی را برای ما و آحاد ملت ایران در بر دارد.

 

امام جمعه موقت دامغان افزود: نخستین روز خرداد یادآور گذشت 35 سال از محاصره اقتصادی جنایتکارانه آمریکایی بر علیه ملت مقاوم و مسلمان ایران است، تاریخی مملو از تهدید، تهاجم و تحریم‌های نظامی، فرهنگی و اقتصادی که هدفی جز تحقیر و به زانو در آوردن ملت ایران را دنبال نمی‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین فؤادیان جلوگیری از نشر و حرکت رو به جلو گفتمان انقلاب اسلامی، تخریب چهره داخلی و خارجی انقلاب اسلامی و اقتصاد کشورمان، شکست و به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را اهداف اصلی فشارها، تهاجم‌ها و تهدیدات آمریکا و متحدانش در طول بیش از سه دهه اخیر بر علیه ایران اسلامی برشمرد.

 

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ملت و رهبر ما همچون کوه استوار ایستاده‌اند و در مقابل حربه‌های طبل‌های توخالی بیمی به خود را نمی‌دهند، تأکید کرد: همه مردم و مسؤولان فریاد‌های شجاعانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب را در جمع پاسداران با گوش دل و جان استماع کنند و در مقابل زیاده‌خواهی‌های وقیحانه دشمن و سنگ‌اندازی آنان در روند مذاکرات به اصطلاح هسته‌ای هوشیارانه بایستند.

 

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب به روشنی اهداف آمریکای جنایت‌کار از درخواست بازدید مراکز نظامی و دیدار با دانشمندان هسته‌ای کشورمان را تبیین و بازگو کردند، افزود: دولتمردان و مسؤولان دستگاه دیپلماسی کشور بدانند ذره‌ای کوتاه آمدن در برابر دشمن جنایتکار عقبه سختی خواهد داشت./977/پ202/ح

ارسال نظرات