۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۲۶۲۴۱۶
استاد حوزه و دانشگاه:

آل سعود جاهلیت عربی را به اوج رسانده است/ علما حقیقت سعودی ها را برای مردم روشن کنند

خبرگزاری رسا‌ ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: آل سعود یک حکومت دست نشانده و وابسته به استکبار جهانی است، از این رو کوچک ترین صدایی که منجر به تضعیف این حکومت شود را در نطفه خفه می کند.
راهيمايي اعتراض آميز مردم اهواز عليه جنايات آل خليفه و آل سعود در بحرين

حجت الاسلام علی باقری، استاد حوزه و دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که آل سعود با جنایاتش جاهلیت عربی را به اوج خود رسانده است، گفت: ابوجهل ها و ابوسفیان ها هم در زمان پیامبر(ص) جنایات امروز آل سعود را انجام نمی دادند، چرا که آنها به زن و بچه ها رحم می کردند.

 

وی افزود: آل سعود یک حکومت دست نشانده و وابسته به استکبار جهانی است، از این رو کوچک ترین صدایی که منجر به تضعیف این حکومت شود را در نطفه خفه می کنند.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به این که آیت الله شیخ نمر از علمای متعهد و پدر معنوی و روحانی مستضعفان منطقه حجاز و مدافع حقوق مستضعفان است، افزود: آل سعود تحمل وجود شیخ نمر را ندارد، از این رو حدود چهار سال است که ایشان را بی گناه و بدون هیچ دلیل منطقی بازداشت کرده و حکم اعدام برای او صادر کرده اند.

 

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که از پیامبر اسلام(ص) روایت است که هر زمان بدعتی به وجود آید وظیفه علما جلوگیری از آن بدعت است، تأکید کرد: بزرگ ترین بدعت در جهان اسلام معرفی کردن خائن حرمین شریفین به عنوان خادم حرمین شریفین است.

 

به گفته وی، آل سعود قاتل مؤمنان است اما آنها را به عنوان خادم مؤمنان معرفی می کنند، از این رو وظیفه علما روشنگری در این زمینه است تا تمام مسلمانان حقیقت آل سعود را بشناسند و از آنها اعلام برائت کنند.

 

وی با اشاره به این که از امام علی(ع) روایت است که یار و یاور مظلوم و دشمن ظالم باشید، گفت: عمل به این روایت امیرالمومنان(ع) در جهان امروز، دفاع از مظلومان یمن، سوریه و دیگر مظلومان است، چرا که استکبار جهانی به وسیله عربستان سعودی و شیوخ منطقه در حال ضربه زدن به مستضعفان هستند.

 

حجت الاسلام باقری گفت: انجام حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود بعید است، چرا که اعدام ایشان موجب تنفر دنیای اسلام و جهان تشیع از آل سعود و حاکمان ستمگر عربستان خواهد شد و برایشان دردسر سنگینی را در پی خواهد داشت.

 

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که عربستان با دستگیری شیخ نمر و شکنجه ایشان به دنبال سرکوب روحیه حق طلبی او و سایر حق طلبان هستند، گفت: آل سعود غافل است که چنین رفتارهایی آنها را به اهدافشان نخواهد رساند، بلکه نتیجه عکس خواهد داشت./1307/ت302/ح

ارسال نظرات