۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۶۲۰۱۷
معاون فرهنگی اوقاف لرستان خبر داد؛

فعالیت 300 مبلغ در امامزادگان لرستان به مناسبت طرح اوقات فراغت

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف لرستان از اعزام و فعالیت 300 مبلغ به بقاع متبرکه استان در راستای اجرای طرح اوقات فراغت خبر داد.
اوقات فراغت

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به پیش رو بودن اوقات فراغت بیان داشت: در این راستا 300 مبلغ به امام زادگان لرستان اعزام می شود.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های اوقات فراغت در بقاع متبرکه افزود: در سال جاری، 10 تا 12 هزار دانش آموز اوقات فراغت خویش را در بقاع متبرکه سپری می کنند.

 

حجت الاسلام عباس زاده با بیان ویژه برنامه های اجرایی اوقات فراغت دانش آموزان در بقاع متبرکه بیان داشت: برگزاری کلاس های احکام، اعتقادی و اردوهای دانش آموزی از جمله برنامه های اجرایی است.

 

وی نقش مبلغان را بین دانش آموزان بسیار اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: مبلغان با پاسخ‌گویی به شبهات دینی دانش آموزان و بیان احکام و مسائل روز در هدایت نوجوانان و جوانان نقش بسزایی دارند.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با اشاره به دسیسه های فرهنگی دشمنان و هدف قرار دادن نسل جوان و نوجوان جامعه اظهار داشت: برنامه ریزی صحیح جهت پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در جلوگیری اهداف دشمنان بسیار مؤثر است.

 

وی تصریح کرد: مبلغان با حضور بین نسل جوان و نوجوان موجب آگاه شدن این قشر از  توطئه های دشمن می شوند.

 

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه اجرای برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با حضور مبلغان را در راستای غنی سازی اوقات فراغت مهم دانست.

 

معاون فرهنگی اوقاف لرستان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی در جهت تقویت اوقات فراغت دانش آموزان نقش مؤثری در سلامت روانی جامعه دارد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات