۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۶۱۰۸۴
استاد حوزه علمیه بابل:

اعدام آیت الله نمر سرعت نابودی رژیم آل سعود را سرعت می بخشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با بیان این که روحانیت و قاطبه مسلمانان و جهان تشیع در مقابل حرکت خطرناک آل سعود در اعدام آیت الله النمر سکوت نخواهند کرد، گفت: رژیم سعودی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می شود و اعدام آیت الله النمر سرعت نابودی این رژیم را سرعت خواهد بخشید.
استاد حوزه علميه بابل

حجت الاسلام محمدعلی حاجی پور، استادحوزه علمیه بابل  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، به جنایت آل سعود در حمله به یمن اشاره و خاطرنشان کرد: سعودیها به عنوان یک کشور اسلامی، در راستای منافع صهیونیست ها از هیچ کاری دریغ نمی کنند.

 

وی به جنایت و دخالت های آل سعود در راستای گسترش تفکر سرطانی وهابیت در جهان اسلام  پرداخت و افزود: متأسفانه مفتی های وهابی با فتواهای دروغین شان موجب گسترش تکفیرها و افراطی گیرها شدند و آتش جنگ را در منطقه شعله ور کردند.

 

امام جمعه بندپی غربی با بیان این که برای آل سعود به جای به کار بستن خادم حرمین الشرفین باید خادم الاسراییل نام برد، تصریح کرد: امروز آل سعود با گسترش گروهک های تکفیری و وهابی در لابه لای این ناامنی ها در کشورهای اسلامی، به دنبال تامین امنیت اسرائیل غاصب است.

 

وی ادامه داد: غرب و آمریکایی ها می خواهند، خط مقدم مبارزه را از مرزهای صهیونستی ها به مرزهای عراق، سوریه، یمن و حتی ایران بکشانند و به جای جهاد مسلمانان علیه دشمنان اسلام، جهاد مسلمان علیه مسلمانان را ایجاد کنند.

 

حجت الاسلام حاجی پور با محکوم کردن جمایت آل سعود در کشتار زنان و کودکان یمن گفت: آل سعود با نابودی زیر ساخت یکی از فقیرترین کشورهای مسلمان در دام توطئه های آمریکا و صهیونیزم برای تحقق خاورمیانه جدید آنان هستند.

 

وی افزود: دشمنان برای دنیای اسلامی و مرزهای سیاسی خاورمیانه، خواب های آشفته دیده اند، لذا دستگاه های تبلیغاتی و رسانه های غربی، صدای جدایی طلبی یمن، سوریه، پاکستان، لیبی، ترکیه، عراق و حتی ایران را سر می دهند.

 

این استاد حوزه علمیه، طرح جدید غرب را برای بالکانیزه کردن کشورهای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: طرح صهیونیزم برای ایجاد کشورهای کوچک و ضعیف اسلامی است  و نسخه تفرقه بینداز و حکومت کن را یکبار دیگر می خواهند در کشورهای اسلامی امتحان کنند و به خیال خام خودشان در حال بالکانیزه و تجزیه کردن کشورهای اسلامی هستند.

 

وی به تدابیر نظام اسلامی برای ایجاد وحدت در جهان اسلام و خنثی کردن توطئه های غرب و صهیونیزم بین الملل اشاره کرد و ادامه داد: امروز به شکرانه الهی با وجود رهبر فرزانه انقلاب وسکاندار و دیده بان نظام  با رصد دقیق دشمن در منطقه این توطئه ها به شکست می انجامد.

 

حجت الاسلام حاجی پور تصریح کرد: مقام معظم رهبری امروز رهبری با رصد سرمنشا فتنه ها در جهان اسلام و تدابیر ویژه در این مسائل موجب عصبانیت سران آمریکا و عمال آنها در منطقه می شود.

 

وی با اعلام این که روحانیت و قاطبه مسلمانان و جهان تشیع در مقابل حرکت خطرناک آل سعود در اعدام آیت الله النمر سکوت نخواهند کرد، ادامه داد: رژیم سعودی به روزهای پایانی عمر خود نزدیک می شود و اعدام آیت الله النمر سرعت نابودی این رژیم را سرعت خواهد بخشید./950/ت302/ب1

ارسال نظرات