۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۰۹۱۲
سردار نقدی:

منحنی قدرت آمریکا در همه مؤلفه‌ها رو به سراشیبی است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با تاکید بر این که منحنی اقتدار آمریکا در همه مؤلفه‌های قدرت در مسیر سراشیبی است، گفت: امروز تحولات جهانی نشأت گرفته از خون مطهر شهدا است و قدرت انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان هر روز بیشتر می شود.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر این که ملت ایران شکست‌ناپذیر است، اظهار داشت: از آنجایی که ما متکی به خدا هستیم، قدرت ما بی‌پایان است.

 

وی با این توضیح که هیچ ابر قدرتی توان رویارویی با قدرت ما را ندارد و قدرت مردم که خداوند اراده کرده است تحولات بشری را بر اساس تحولات درونی انسان‌ها شکل می دهد، افزود: سپاه امروز یک مسؤولیت خطیر و سرنوشت‌ساز دارد.

 

سردار نقدی با بیان این که دست دشمنان انقلاب اسلامی از رزمنده خالی است، ادامه داد: کسی در دنیا نیست که برای پرچم آمریکا بجنگد. برای همین است که به تکفیری‌ها متوصل شده‌اند.

 

وی گفت: آمریکایی ها شرکت‌های امنیتی را تأسیس کردند تا قاچاقچیان و جنایتکاران حرفه‌ای را ساماندهی و وارد میدان کنند؛ آنها هم دست از پا درازتر از میدان‌ها می‌گریزند.

 

سردار نقدی با بیان این که آمریکا اگر می‌توانست جنگ نظامی کند همین امروز این کار را انجام می‌داد، گفت:‌ باید در برابر این دشمن شکست ‌خورده هوشیار باشیم؛ مأموریت سپاه حفاظت از انقلاب است تا از دستاوردهای انقلابی که چنین درگیر با جنایتکاران تاریخ است حفاظت کند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه امروز به پیچ تاریخی رسیده‌ایم که می‌خواهد جابه‌جایی قدرت و تحول قدرت صورت گیرد و ما درگیر یک جنگ تمام عیار در نبرد سیاسی هستیم، اظهارداشت: به نقطه تاریخی رسیدیم جایی که دو منحنی قدرت در حال تلاقی هستند.

 

سردار نقدی با تاکید بر این که منحنی اقتدار آمریکا در همه مؤلفه‌های قدرت در مسیر سراشیبی است، گفت: امروز تحولات جهانی نشأت گرفته از خون مطهر شهدا است و قدرت انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان هر روز بیشتر می شود و  طبیعی است که در چنین شرایطی دشمنان آرام نمی‌نشینند و می‌خواهند از خود دفاع کنند؛ همپا و همسنگ این پیشروی‌های ما گستردگی دشمنی دشمنان اسلام با ماست.

 

وی با تصریح بر این که امروز دشمنان اسلام بزرگترین جبهه را علیه انقلاب اسلامی گسترده‌اند و در جنگ عرصه سیاسی همه حامیان استکبار در کنار هم قرار گرفته‌اند، افزود: هیچ آبی از زورگویانی که همه همت خود را دشمنی با ملت ایران قرار داده‌اند برای ما گرم نمی‌شود و ما باید حرکت درون‌زای اقتصادی رونق تولید داخلی انجام شود و بسیج و سپاه باید در این حوزه حماسه دیگر بسازند.

 

رببس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که ملت ایران اجازه خطا در این مبارزه سیاسی را به هیچ کس نمی‌دهند و گوش به فرمان ولایت هستند، گفت: دیپلمات‌ها و مسؤولان ما باید بدانند که همه خطوط قرمز انقلاب اسلامی را در مذاکره رعایت کنند.

 

سردار نقدی با اشاره به این که دشمن به جنگ باور ایمان و عقیده ما آمده است، اظهار داشت: بسیج، ساماندهی مردم در مقابل دشمنی‌ها علیه انقلاب اسلامی را به‌عهده دارد و در همه عرصه‌ها باید آماده باشیم.

 

وی با این توضیح که استکبار هزار توطئه علیه اقتصاد ایران را طراحی می‌کند که کاهش قیمت نفت یکی از این موارد برای فلج کردن اقتصاد کشور است، افزود: باید هوشیار باشیم که اگر هر کجا را رها کنیم از همانجا  از دشمن دور خواهیم خورد.

 

نقدی با بیان این که همانطور که در دفاع مقدس مردم کلید حل مشکلات را در دست داشتند امروز هم مردم هستند که باید این بن‌بست‌ها را بشکنند، خاطرنشان کرد: ساماندهی این نیروی مردمی در عرصه اقتصاد و سازندگی  برعهده بسیج است./1318/پ202/ج

ارسال نظرات