۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۶۰۸۴۰
امام جمعه بابل:

جنایت های آل سعود در یمن اوج وحشیگری این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل، نتیجه سه دهه تسلط آل سعود بر یمن را فقر و مشکلات متعدد این کشور عنوان و اذعان کرد: روی کار آوردن حکومت های دست نشانده، دادن باج به رؤسای برخی قبایل و برخود حفت بار با مردم یمن از علل فریاد آزادی خواهی مردم یمن بود که با گلوله ها و بمب های قوی از سوی آل سعود پاسخ داده شد.
امام جمعه بابل

حجت الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسادر بابل با اشاره به حوادث اخیر کشور یمن و محکومیت جنایات آل سعود گفت: استکبار دائماً در تلاش است تا کشورهای اسلامی را دچار مصیبت کند که ابتدا از سوریه آغاز و این روزها ملت مظلوم یمن با آن درگیر شد.

 

وی افزود: در کشور یمن مردم به بدترین و زشت ترین نحوی به زیر آتش تلخی هستند که از سوی یک کشور اسلامی آن هم با ادعای خادم الحرمین الشریفین به وقوع پیوسته است.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل با اظهار تأسف از نابودی زیر ساخت های حیاتی یمن از سوی عمال سعودی تصریح کرد: کشتن زنان و کودکان و قطع کردن شریان های حیاتی مردم یمن برای آل سعود انگار به یک موضوعی عادی تبدیل شده است و وقاحت و بی شرمی آنها آنقدر است که به کامیون حمل گندم هم حمله می کنند.

 

وی با بیان این که یمن جزء کشورهای فقیر دنیا محسوب می شود، خاطرنشان کرد: امروز فریاد مردم یمن برای کسب آزادی و خارج شدن از حیاط خلوت آل سعود علت اصلی حملات سعودی ها به این مردم مظلوم است.

 

حجت الاسلام روحانی نتیجه سه دهه تسلط آل سعود بر یمن را فقر و مشکلات متعدد این کشور عنوان و اذعان کرد: روی کار آوردن حکومت های دست نشانده، دادن باج به رؤسای برخی قبایل و برخود حفت بار با مردم یمن از علل فریاد آزادی خواهی مردم یمن بود که با گلوله ها و بمب های قوی از سوی آل سعود پاسخ داده شد.

 

وی ادامه داد: ملت یمن برای خود تصمیم گرفت تا با اراده قوی روی پای خود بایستد و و خود امورشان را به دست بگیرند اما شاهزاده های آل سعود مردم مظلوم این کشور را با قوی ترین بمب ها و پیشرفته ترین هواپیماها بمباران می کنند و این اوج وحشگیری این رژیم است.

 

امام جمعه بابل خواستار اعتراض همه مسلمانان برای فشار بر دولت های خود برای مقابله با این تجاوزآشکار شد و گفت: شورای همکاری خلیج فارس که متشکل از یک مشت شیوخ خبیث و ملعون هستند و به جز شهوت و لذت چیز دیگری نمی فهمند اما انتظار این است که ملت ها بیش از این سکوت نکنند و به پا خیزند.

 

وی با تقدیر از جمعیت هلال احمر ایران که شجاعانه سعی در ارسال کمک های مردمی به مردم یمن دارد، افزود: به رغم همه ی بی اعتنایی ها در خصوص مردم یمن، ملت ما قدرتمندانه حمایت خود را از طریق راهپیمایی های و ارسال کمک های غذایی و دارویی به مردم یمن نشان می دهد.

 

حجت الاسلام روحانی با بیان این که مردم ایران هیچ گاه به برکت انقلاب اسلامی از حمایت مظلومین دست نخواهند کشید، اظهار داشت: ما تا جایی که امکان دارد دست از حمایت مردم یمن نخواهیم کشید و حمایت کامل خود را از مردم یمن و محکومیت جنایت آل سعود اعلام می کنیم./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات