۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۳۹۶
دبیر جشنواره علامه حلی:

برگزاری جشنواره علامه حلی تأثیر بسزایی در فرهنگ پژوهشی طلاب داشته است

خبرگزاری رسا ـ دبیر جشنواره علامه حلی با بیان این که جشنواره علامه حلی پس از 7 دوره برگزاری در میان طلاب تأثیرگذار بوده است، گفت: جشنواره علامه حلی بستر و ظرفیت مناسبی برای برداشتن گام های بلند بعدی از طرف حوزه های علمیه برای تولید علم است.
حجت الاسلام اسماعيل نيا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام اسماعیل نیا دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی پیش از ظهر امروز در اختتامیه جشنواره علامه حلی در استان کرمان گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی حوزه های علمیه به منظور شناسایی استعداد های طلاب جوان جشنواره علامه حلی کار خود را در ابتدا با 2 هزار اثر آغاز کرد؛ این جشنواره امروز در فرهنگ پژوهشی طلاب تأثیر گزار بوده و 12هزار اثر پژوهشی به جشنواره هفتم ارسال شده است.
 
وی با بیان این که جشنواره علامه حلی بستر و ظرفیت مناسبی برای برداشتن گام های بلند بعدی از طرف حوزه های علمیه برای تولید علم است تا گام های بلند پژوهشی برداشته شود، گفت: جشنواره کرمان یکی از پدیده ها است و این جشنواره در 9 استان دیگر برگزار شده است.
 
دبیر هفتمین جشنواره علامه حلی ادامه داد: تنها راه ترویج و نهادینه کردن فرهنگ تحقیق در حوزه های علمیه حضور اساتید در عرصه تحقیق است؛ اساتید باید آموزش را به پژوهش گره بزنند که اگر این اتفاق افتاد آموزش ما پژوهش محور می شود./9704/پ203/ح
ارسال نظرات