۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۰
کد خبر: ۲۶۰۰۴۲
حجت الاسلام مصلحی:

هدف غرب از مذاکرات پایمال کردن عزت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس پایه اصلی مشکلات کشور را دشمنان دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام از گذشته با مسلمانان مخالف بودند و هدف اصلی آن ها براندازی انقلاب اسلامی ایران است.
حجت الاسلام و المسلمين حيدر مصلحي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدر مصلحی رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس در پانزدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه شهید حقانی قم در این مدرسه ضمن بیان خصوصیات شاخص مدرسه شهید حقانی خاطر نشان کرد: مدرسه علمیه شهید حقانی در پایه گذاری راه شهادت نقش بسزایی داشته است و از دیگر خصوصیات این مدرسه می توان به شناسایی مسیرهای انحرافی و غیر انقلابی توسط طلاب این حوزه علمیه اشاره کرد.
 
وی ضمن تأکید بر حمایت از خون شهدا به تأثیر شهید در راه کشور و مسلمانان اشاره کرد و گفت: حمایت از خون شهدا وظیفه است زیرا شهدا عزت را پایه گذاری کردند و اگر مسلمانان عزتی دارند مدیون خون شهدا هستند.
 
حجت الاسلام مصلحی با توجه به رهنمودهای امام راحل و تلاش شهدا برای نشان دادن راه سعادت و پیشرفت، حرکت کشور را رو به جلو بیان کرد و ابراز داشت: با توجه به تلاش هایی که برای حفظ انقلاب و پیشرفت آن انجام شده است امروز انقلاب مسیر خود را به سوی اهداف والا پیدا کرده است اما در این راه مشکلاتی هم وجود دارد که باید آن ها را از سر راه برداشت.
 
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس پایه اصلی ایجاد مشکلات در مسیر انقلاب را دشمنان اسلام دانست و تصریح کرد: بزرگترین هدف دشمنان اسلام براندازی انقلاب اسلامی و راه این انقلاب است و تا زمانی که مردم ایران از این انقلاب دست بر ندارند دشمن هم به ایجاد مشکل بر سر راه انقلاب تلاش می کند بنابراین پایه اصلی مشکلات کشور دشمنان اسلام هستند.
 
وزیر سابق اطلاعات دشمنی صهیونیسم یهودی با اسلام را دارای سابقه طولانی بیان کرد و اظهار داشت: صهیونیسم یهودی از همان ابتدای اسلام با این دین مشکل داشته است و همواره تلاش می کند تا براندازی اسلام، مسلمانان را تضعیف کند و در این راه از همان نخست از نیروهای داخلی بهره زیادی برده است و امروز هم تلاش می کند برای تضعیف انقلاب اسلامی از داخل اقدام کند.
 
حجت الاسلام مصلحی گفته های برخی از داخل را در ترک شعار مرگ بر آمریکا را نقشه دشمنان دانست و تصریح کرد: امروز برخی می گویند دیگر بر ضد آمریکا سخنی نگوییم و دشمن ما تغییر کرده است اما باید مراقب بود این یک نقشه است که نگاه مخالف با استکبار را در ایران به سمت دیگر ببرند و این خود فتنه است که تنفر از غرب را در مردم از بین ببرد.
 
وی با اشاره به نقش آمریکا در تصمیم گیری بسیاری از کشور ها مخصوصا گروه 1+5 یادآور شد: بسیاری از کشور در تصمیم گیری بازیچه آمریکا هستند و تجربه نشان داده است که در مذاکرات ایران و 1+5 تصمیمات را آمریکا می گیرد و دیگر کشور ها از جمله اروپا نقشی ندارند بنابراین می توان پی برد که کشور های دیگر بازیچه دست آمریکا هستند.
 
رییس سازمان نشر آثار و ارزش های روحانیت در دفاع مقدس در ادامه با تأکید بر توجه به حفظ عزت مسلمانان در مذاکرات خاطر نشان کرد: هدف آمریکا از مذاکرات پایمال کردن عزت انقلاب و خون شهدا است و دلواپسی رهبر معظم انقلاب و برخی از مسؤولان هم به همین دلیل است بنابراین در مذاکرات مهم ترین نکته حفظ عزت اسلام است و با توجه به این نکته در مذاکرات نتیجه ای حاصل نمی شود و عدم توجه به عزت ضررهای بزرگی در پی دارد.
 
حجت الاسلام مصلحی در پایان با توجه به آیه قرآن، شهدا را حافظ انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: قرآن می فرماید شهدا زنده اند بنابراین شهدا در هدایت کشور نقش مهمی دارند بلکه شهدا ملت مسلمان ایران را مدیریت می کنند./1322/پ201/ش
ارسال نظرات