۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۵۹۷۵۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود به مجری سیاست های صهیونیست ها در منطقه تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با محکومیت حملات و جنایات آل سعود در کشور عربستان، بیان داشت: کشور عربستان در یمن نقشه صهیونیسم را اجرایی کرده و مشغول فعالیت است.
امام جمعه فريدونکنار

حجت الاسلام سید محمود جلالی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، افزود: آمریکا به عنوان دفاع از حقوق بشر در همه جا دخالت می کند اما در کشورش این حقوق رعایت نمی شود و هر بیست و هشت ساعت یک سیاه پوست کشته می شود.

 

امام جمعه فریدونکنار با محکومیت حملات و جنایات آل سعود در کشور عربستان، بیان داشت: کشور عربستان در یمن نقشه صهیونیسم را اجرایی کرده و مشغول فعالیت است.


وی با بیان این که وضعیت انسانی در کشور یمن وخیم است که تحت شدیدترین جنایات قرار دارند، افزود: نمی گذارند موادغذایی و دارویی به کشور یمن برسد و با این وجود عده ای از کشورها دم از حقوق بشر می زنند.


حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که مردم کشور یمن دچار قحطی شده و از گرسنگی و بی دارویی جان خود را از دست می دهند، ادامه داد: هشت هزار خانه و مدرسه و ده هزار نفر شهید و صدها هزار یمنی آوره شدند که جای تاسف دارد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با انتقاد از سکوت مجامع بین المللی حقوق بشری در قبال جنایات کشور یمن، گفت: مجامع به اصطلاح حقوق بشری سکوت کرده و واکنشی از خود نسبت به این کشتارها و جنایات نشان نمی دهند.


وی با اشاره به این که باید حمایت و همراهی از سوی همه مسلمانان نسبت به مردم کشور یمن وجود داشته باشد، افزود: مردم این کشور تحت سخت ترین جنایات قرار داشته و ظلم و ستم بسیاری به آنان صورت می گیرد.


امام جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای، گفت: امروز آمریکا بیشتر به مذاکره و برقراری رابطه با ایران احتیاج دارد.


حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که آن ها می دانند ایران اسلامی سلاح هسته ای نمی خواهد و به دنبال آن نیست، تصریح کرد: با این حال در تلاش هستند تا در پای میز مذاکرات شیطنت کنند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان داشت: خودتان خواستید مذاکره کنید و در حال ضرر بودید و ما هم برای اثبات صداقت پای میز مذاکره آمدیم.


وی با تاکید بر این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مسیر عزت و عظمت قرار دارد، تصریح کرد: با توافقی که در تهدید حاصل شود موافقت نخواهیم کرد./950/ت302/ب1

ارسال نظرات