۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۲۵۹۵۵۲
امام جمعه گرگان:

حمایت از مردم مظلوم یمن وظیفه همه مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله نورمفیدی با تأکید بر این که همه مسلمانان دنیا باید از مردم مظلوم یمن حمایت داشته باشند، گفت: باید دست یاری به سوی پروردگار متعال دراز کرده و برای مردم ستمدیده یمن دعا کنیم.
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گلستان، امروز در خطبه های نمازجمعه مرکز این استان با بیان این که تقوا باید به نحوی شایسته در زندگی انسان نهادینه شود، گفت: بهره گیری از تقوا می تواند زندگی انسان را در مسیر سعادت و رستگاری قرار دهد.


امام جمعه گرگان با اشاره به این که انسان باید همیشه امید به حضرت حق داشته باشد، افزود: انسانی که امید به پروردگار متعال داشته باشد گناهان او مورد بخشش خداوند منان قرار می گیرد.


وی با تأکید بر این که انسان باید دست نیاز و یاری خود به سوی حضرت حق دراز کند، تصریح کرد: باید خواسته های بزرگ و کوچک خود را به سوی خداوند متعال ببریم.


آیت الله نورمفیدی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، ادامه داد: این امام همام از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار است که در زندان نیز مشغول عبادت و تهجد بود.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این که بهره گیری از سیره نورانی اهل بیت معصومین(ع) زندگی انسان را در مسیر تعالی قرار می دهد، خاطرنشان کرد: انسان باید تلاش کند تا سیره این بزرگواران را در برنامه های زندگی خود اجرایی کند.


امام جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن هفته هلال احمر، گفت: کمک به نیازمندان همواره در دین مبین اسلام مورد توجه و تأکید قرار گرفته است.


وی، ادامه داد: خدمات جمعیت هلال احمر برگرفته از آموزه های دینی و الهی است که پیامبر گرامی اسلام بر دستگیری از نیازمندان تأکید داشته است.


آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: اعضای مجموعه هلال احمر خدمات ارزشمندی چه در داخل و خارج از کشور به مردم ارائه داده که حتی در این راه از جان خود هم می گذرند.


نماینده ولی فقیه در استان گلستان با محکومیت حمله کشور عربستان به مردم مظلوم یمن، گفت: آل سعود وقاحت کار را به جایی رساندند که نمی گذارند پزشکان و صلیب سرخ به مداوای مجروحان و خدمات پزشکی بپردازند.


امام جمعه گرگان با تأکید بر این که همه مسلمانان دنیا باید از مردم مظلوم یمن حمایت داشته باشند، افزود: باید دست یاری به سوی پروردگار متعال دراز کرده و برای مردم ستمدیده یمن دعا کنیم./950/پ201/ح

ارسال نظرات