۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۵۹۰۰۹

ضرورت بنای موسسه امام خمینی دفاع عقلانی از مواضع اسلام بود

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: ضرورت بنای موسسه امام خمینی(ره) دفاع عقلانی و روشمند از مواضع اسلام در حوزه علوم اسلامی و انسانی بود.
موسوي نسب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محمد صادق موسوی نسب معاون آموزش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) همزمان با سالگرد شهادت علامه مطهری و روز استاد در مراسم تجلیل از مقام استاد در تالار موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید به رعایت آیین نامه آموزشی موسسه امام خمینی(ع) گفت: همه ما باید به وظیفه خود عمل کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی نسب افزود: موسسه امام خمینی(ره) براساس یک ضرورتی که آیت الله مصباح 40سال پیش احساس کرد بنا شده است.

 

معاون آموزش موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) در ادامه: ضرورت بنای موسسه امام خمینی(ره) دفاع عقلانی و روشمند از مواضع اسلام در حوزه علوم اسلامی و انسانی صورت گرفت.

 

وی با اشاره به وظیفه این موسسه خاطرنشان کرد: موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) باید همیشه در ذهن داشته باشد و احساس دین و وظیفه کند که چه مسؤولیت خطیری بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام موسوی نسب ابراز داشت: مهمترین بخش یک معاونت آموزش ظوابط، آیین نامه ها و برنامه هایش است که باید با دقت این برنامه  ها را اجرا کند.

 

وی در پایان گفت: با وجود نیازمند بودن حوزه علمیه به  اخلاق نظری و عملی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) برای اولین بار گروه اخلاق را در موسسه راه اندازی کرد./1325/پ202/ی

 

ارسال نظرات