۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۲۵۸۷۷۶
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کرمانشاه:

حضرت زینب با علم و ایستادگی درس بزرگی به دشمنان داد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کرمانشاه گفت: حضرت زینب(س) با علم و ایستادگی خود درس بزرگی به دشمنان داد.
حجت الاسلام گودرزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت‌الاسلام غلامرضا گودرزی مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کرمانشاه ظهر امروز در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر که در ساختمان این اداره برگزار شد عنوان داشت: کارکنان جمعیت هلال احمر باید زندگی حضرت زینب(س) را الگو و سرلوحه کار خود قرار دهند تا بتوانند بهترین و مناسب ترین خدمت را در راستای وظایف خود به مردم داشته باشند.


حجت الاسلام گودرزی تصریح کرد: حضرت زینب(س) از عاشقان عبادت و شب زنده داران عاشق بود و هیچ مصیبتی او را از عبادت باز نداشت؛ حضرت زینب(س) با سخنرانی محکم خود در مقابل شامیان به نیات پلید آن ها پایان داد.


وی در ادامه افزود: برترین علم ها، علمی است که مستقیما از ذات الهی به شخصی افاضه شود و در مورد حضرت زینب(س) خداوند متعال می فرماید: علم فراوانی از نزد خود به او آموخته بودیم؛ حضرت زینب(س) با علم و ایستادگی خود درس بزرگی به دشمنان دادند.

 

حجت‌الاسلام گودرزی با اشاره به فضایل اخلاقی حضرت زینب(س) عنوان داشت: حضرت زینب(س) ستاره درخشانی است که در آسمان علم و تقوا و عمل طلوع کرد و تمام فضائل انسانی را در درون خود جای داد.

 


مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با تأکید به مقام والای معلمان اظهار داشت: خداوند متعال مقام معلم را در حد مقام اولیای خود قرار داده است.

 


حجت‌الاسلام گودرزی خاطر نشان کرد: حضرت زینب (س) علم منایا و بلایا را از پدر بزرگوارش امام علی(ع) فرا گرفت و دارای اسرار بود، اولیای خدا به عنوان معلم تعالیم اسلامی را به دیگران آموزش دادند و هرکس که تعالیم اسلامی را درک نکرده و فرا نگرفت مورد غضب خداوند قرار خواهند گرفت. 

 

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر کرمانشاه در پایان عنوان داشت: کارکنان هلال احمر باید همانند معلمی باشند که از حضرت زینب(س) درس گرفته و همنوعان خود را در تمام زمینه ها یاری کنند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات